FORMACIÓ D’ALUMNAT AJUDANT-JORNADA 2

El passat dissabte 12 de març van continuar amb la segona jornada de formació d’alumnat ajudant corresponent al curs 21-22 adreçat a xiquets i xiquetes de 1r i 2n de la ESO. En aquesta ocasió, els 26 alumnes es van reunir a la biblioteca del centre i van seguir treballant habilitats socials: entre elles escolta activa verbal i l‘assertivitat, mitjançant diferents role-plays.També vam practicar activamente la resolució de conflictes i vam parlar de les funcions de l’alumnat ajudant. Vam aprendre moltes coses!

Només ens resta una sessió més, recopilatòria, per aquelles persones que NO han pogut vindre a alguna d’aquestes sessions. La data d’aquesta sessió serà el proper divendres 8 d’abril de 14.05 a 15:00 hores. Si ja heu assistit a les dues sessions de formació, aleshoresno és necessari que vingueu.