OLIMPÍADES MATEMÀTIQUES 2022: Antonio Barranco, alumne de 2ºESO passa a la Fase Autonòmica

Aquest dissabte 7 de maig s’ha celebrat la Fase Provincial de València de la XXXII Olimpíada Matemàtica en l’IES Jaume I de la ciutat d’Ontinyent. El nostre IES Rascanya va acudir amb tres alumnes que havien superat la fase comarcal: Antonio i Oliver de 2n de l’ESO, i Iván de 3r de l’ESO. El poder acudir a aquesta fase suposa ja un gran èxit atés que dels més de 1500 alumnes presentats en les seus comarcals de la província de València només van poder accedir a aquesta prova 144 alumnes.

El dia va ser molt agradable i ens va permetre als professors que acudim compartir experiències amb altres companys, i gaudir de la ciutat d’Ontinyent i de la seua gastronomia, així com d’un concert amb música típica en el mateix IES.

Finalment, es va donar lectura als nomene dels 24 alumnes que passen a la Fase autonòmica trobant-se entre ells el nostre alumne de 2n de l’ESO, Antonio Barranco al qual li desitgem molta sort en la pròxima prova que tindrà lloc l’últim cap de setmana de maig.