PROCEDIMENT DE MATRÍCULA CURS 23/24

ALUMNAT QUE NO HA FET ADMISSIÓ

No ha fet admissió l’alumnat dels centres adscrits que ha confirmat la seva plaça al Ramón Cid ni aquell alumnat de 1r d’ESO, 2n d’ESO, 3r d’ESO, Batxillerat i Cicles Formatius que al curs 22/23 ha estat matriculat al nostre centre.

• Els centres de primària adscrits (Marqués de Benicarló, Àngel Esteban i Felicinda Collell) tenen uns dies reservats del mes de juny.
  • L’alumnat de 1r d’ESO, 2n d’ESO, 3r d’ESO, 1r de Batxillerat o 1r de Cicles Formatius que ha estat escolaritzat al Ramón Cid el curs 22/23 i que segueix al curs 23/24 al Ramón Cid té uns dies reservats al mes de juliol.
  • El dia 12 de juliol està reservat per a incidències. Si per algun motiu imprevist no podeu acudir a matricular al vostre fill/filla el dia que teniu assignat podeu formalitzar la matrícula el dia 12 de juliol (només casos excepcionals)

ALUMNAT QUE HA PARTICIPAT EN EL PROCÉS D’ADMISSIÓ

Ha fet admissió tot aquell alumnat de sisè de primària de centres no adscrits, alumnat d’ESO que vol matricular-se al Ramón Cid per al curs 23/24 i ve d’altres IES, l’alumnat que ha acabat 4t d’ESO i vol cursar 1r de Batxillerat i l’alumnat que vol començar un primer curs de Cicles Formatius.

Tot l’alumnat que ha participat en el procés d’admissió ha d’esperar a la publicació dels llistats definitius per saber si està admès i pot venir a formalitzar la matrícula. Les dates de publicació d’aquests llistats són les següents:

• ESO: 19 de juliol
  • Batxillerat: 24 de juliol
  • Cicle Formatiu de Grau Bàsic: 12 de juliol
  • Cicle Formatiu de Grau Mitjà i Superior: 20 de juliol

A partir d’aquestes dates, si han estat admesos al Ramón Cid per al curs 23/24, han de consultar el dia que tenen reservat per formalitzar la matrícula.

L’horari de matrícula serà de 9:00 a 13:00 hores. En cas de tenir qualsevol dubte es pot trucar o enviar un correu electrònic:

12000480.secretaria@edu.gva.es

DOCUMENTACIÓ COMÚ A TOTS ELS NIVELLS

La documentació següent és comú a tos els nivells i s’ha de portar emplenada el dia que es formalitza la matrícula:

FORMULARIS DE MATRÍCULA