Dissabte passat 28 de març es va celebrar en les universitats públiques de la Comunitat Valenciana la fase local de l’Olimpíada d’Economia. El nostre centre, adscrit a la Universitat Miguel Hernández, va participar amb quatre alumnes de 2n de Batxillerat, que van realitzar la prova al campus d’Orihuela.
L’1 d’abril es va publicar el llistat dels deu finalistes, entre els quals es troben tres dels nostres estudiants, els qui han obtingut uns excel·lents resultats en situar-se en la 1a, 2a i 4a posició.
Els tres primers classificats representaran a la Universitat Miguel Hernández en la fase nacional de l’Olimpíada Espanyola d’Economia, que se celebrarà del 17 al 19 de juny de 2026 en la Universitat Rei Joan Carles (campus d’Aranjuez, Madrid).
Des del centre volem felicitar els nostres alumnes per este magnífic assoliment i desitjar-los molt èxit en la següent fase.
