- Les absències del professorat es comunicaran per avançat a la Direcció i al/a la Cap de Departament. Es deixarà treball preparat a la carpeta de la sala de professorat quan l’absència estiga prevista.
- S'ha de justificar sempre les absències. El professorat disposa de cinc dies a tal efecte. La comunicació i la justificació es farà mitjançant el compliment de la documentació justificativa situada en consergeria.
- Si es tracta de malaltia o accident de quatre o més dies, s'ha de demanar la baixa corresponent:
- Si eres funcionari interí, la baixa s'enviarà directament des del metge a la direcció territorial corresponent. No obstant això, preguem que ens comuniques personalment els dies de baixa perquè sapiem si tenim dret a substitut (han de ser més de 15 dies).
- Si eres funcionari de carrera, has de demanar la baixa i enviar-la al centre inmediatament (030100132@edu.gva.es). La baixa ha de estar necessariament en l'impres oficial de MUFACE:
https://www.muface.es/content/descarga-impresos
3. Per fer ús de permís, consulta anticipadamente amb el director. (Puedes consultar en https://ceice.gva.es/es/web/rrhh-educacion/permisos-licencias-y-reduccion-de-jornada)
Els grups de primer curs de l'ESO funcionen amb AULA-GRUP, per tant es mantindran la major part de su jornada escolar a l'aula de referència i canviaran en optatives.
La resta de grups de ESO i Batxillerat funcionen amb AULA-TEMÀTICA, per tant, canviaran d'aula en cada assignatura.
Els grups de FP tenen les seues aules assignades.
1r i 2n ESO: formaran files en el pati per a entrar ordenadament a l'aula tant a primera hora com al terminar el temps d'esplai. Cada grup tindrá una zona assiganda en el pati per fer la fila, marcada en el sól amb el nom del seu grup (1A, 2C, etc) (Veure mapa de files).
El docent, de ser possible, acudirà a la fila uns segons abans que toque i assegurarà que la fila esté ben feta. A continuació portarà l'alumnat a l'aula.
Quan toque optativa i els grups es separen, el docent por quedar amb l'alumnat en la fila, o en altre punt que decidisquen.
La resta de grups de matí: l'alumnat accedirà per Porta2 (cantina) i acudirà directament a l'aula segons el seu horari. La porta serà oberta per un membre del equip directiu una vegada les files de primer i segon esten a classe.
Els grups de la vesprada: el accés serà per la porta principal. Des de les 15 horas la porta romandrà oberta. Amb el toc de la sirena l'alumnat acudirà a la seua aula segons el seu horari.
En cas de contacte estret o positiu d'alumnat o docent, el procediment serà el mateix que para la població general.
Pot consultar-se les mesures en l'enllaç:
La CdC es un òrgan creat per a tindre especial atenció als problemes de convivència en els nivells de l'ESO. Intervendrà en els conflictes entre alumnat, i entre alumnat i professorat de gravetat baixa y mitjana.
Estarà format per un grup de docents amb Àlvar Llinares, cap d'estudis, i el director, Nacho Gascón, al front.
Funcions específiques:
- Intervención en conflictes entre alumnat, amb especial atenció a l'assetjament escolar.
- Identificació de problemes amb alumnat a l'aula mitjançant la revisió de les incidències d'Ítaca.
- Suport en la resolució del problema a les tutories i als equips docents.
- Proposta de sanció en els casos de gravetat lleu o mitjana.
- Control del compliment de les sancions.
- Seguiment dels casos.
Intervenció en casos de comportament disruptiu de baix i mitjà nivell:
En cas que s'identifique un cas de mal comportament continuat, la CdC seguirà el següent procediment:
1. Citarà a l'alumne i li informarà que estarà en seguiment a partir d'eixe moment, i de les consecuències de no canviar el seu comportament.
2. Si l'alumne torna a tindre una sola incidència, se li sancionarà amb hores de pati a la sala de convivència.
3. En cas que l'alumne no complisca amb la sanció o reincida en el mal comportament, serà expulsat temporalment d'una o diverses classes. En eixes hores se li assignarà un alumne-tutor de segon de batxillerat, al qual haurà d'acompanyar entre 1 i 3 dies a les seues classes de batxillerat. Portarà amb si treball donat pel docent de les classes de les quals està expulsat.
4. En cas que l'alumne no complisca amb la seua sanció, o torne a reincidir, la direcció d'estudis realitzarà un expedient disciplinari i se li expulsarà temporalment del centre.
Durant el temps d'aplicació de mesures s'assignarà un tutor personal a l'alumne, que serà preferiblement un docent del seu equip docent.
El procés se suspendrà en cas que l'alumne no torne a tindre amonestacions durant la setmana de prevenció o sanció, i es reactivarà en el moment en què torne a 2 classes amb amonestació, en el mateix punt en què es va quedar.
En cas que l'alumne no tinga més d'una amonestació setmanal durant el termini d'un mes de temps lectiu, se li esborrarà expedient.
En cas que havent arribat a l'expulsió del centre, l'alumne reincidisca en les dues sessions setmanals amb amonestació, la comissió determinarà en funció del temps transcorregut, el tipus d'amonestacions rebudes i les circumstàncies personals de l'alumnat, iniciar el procediment sancionador en els punts 2, 3 o 4.
Intervenció en casos de comportament disruptiu greu o molt greu:
En els casos de comportament disruptiu greu o molt greu, com agressions, assejaments ben identificats, intimidacions, robatoris, introducció de subsantàncies il·legals o faltes de respecte greus a qualsevol membre de la comunitat educativa, intervendrà directament la Direcció d'estudis.
En cada aula hi haurà un cartell amb les normes bàsiques a seguir per l'alumnat, de manera que es puga reforçar visualment els nostres missatges i accions.
Assegurar el dret a aprendre de l'alumnat serà l'objectiu principal a l'hora de mantindre l'ordre i disciplina en classe.
El procès a seguir serà el següent:
- No començar o continuar amb les activitats docents fins lograr que tot l'alumnat tinga el material de treball i es trobe en condicions de començar. Dedicar els primers minuts per a eixe objectiu sense por.
- Control ràpid, preferiblement amb missatges breus i concisos a l'alumnat disruptiu (mirades, gestos, missatges breus), per tal de no trencar el ritme de la classe i no donar el protagonisme al acte disruptiu. Dirigir el missatge clarament a un/a alumne/a en concret, amb la mirada, colocant-se prop d'ell/d'ella, o emprant el seu nom. Les cridades generals a l'alumnat alçant la veu no solen ser efectives. Si no canvia:
- Traure a l'alumne/a del aula i tindre una breu conversa. Explicar-li amb la major tranquilitat possible que està impedint fer el nostre treball i impedint el dret dels seus companys a aprendre, i que si continua així haurem d'apartar-lo de la resta de la classe. Posteriorment s'ha de valorar com a possibilitat:
- el registre de la incidència en Itaca per coneiximent de la familia i de la comissió de convivència.
- L'enviament d'un misatge per escrit a la familia pel mòdul docent.
En cas de que l'alumne no responga a les iniciatives anteriors i el seu comportament disruptiu continue:
- Enviament al despatx de caporalia d'estudis o direcció, acompanyat d'altre alumne o docent de guardia. Aquesta mesura serà acompanyada amb la corresponent comunicació a les families i al cap d'estudis, que es podrà fer de diverses formes segons gravetat, de forma alternativa o simultànea:
- Anotació de la incidència en Itaca (la Comissió de convivència revisarà totes les incidències d'alumnat ESO, però no de FP i Batxillerat).
- Misatge a les families mitjantçant Itaca comunicant el fet i/o petició de reunió.
- Amonestació per escrit (part), per als casos que considerem de major gravetat. El part està disponible:
- Per a omplir a mà, en despatxos de direcció i en la sala de professorat.
- Per a imprimir i omplir a mà: digital a mà
- Per a descarregar i omplir en digital: digital.
Gestió de les amonestacións per escrit (parts):
- el part s'ha d'omplir i s'han de fer dues còpies més: una per al cap d'estudis, altra per al docent, i altra per a l'alumnat que hi haurà de retornar al cap d'estudis signada pel seus tutors i per el propi alumnat.
- El part sempre s'ha d'acompanyar d'una cridada telefònica a la familia de l'alumnat.
- El part ha de portar els acords adoptats amb l'alumnat i families.
Expulsións fora de classe:
només podran fer-se si considerem que uns minuts fora afavoriran que l'alumnat es relaxe, però no pot ser durant tota la sessió ja que això pot provocar problemes a la resta de classes o alumnat si comencen a distraure des de fora. En cualsevol cas, hem de controlar que l'alumne/a expulsat romanga junt a la porta de l'aula i el seu comportament siga adequat.
Funcionament de la comissió de convivencia i la direcció davant la reiteració del comportament disruptiu:
Consultar l'apartat Comissió de Convivència d'aquesta guia del professorat.
IES PERE MARIA ORTS I BOSCH
C/. Barca del bou, 6 - 03503 BENIDORM
(Coordenados puerta peatonal de acceso: 38.553772035650425, -0.11997068499260226)
Tel 966870700 - email: 03010132@edu.gva.es - www.iesperemaria.com
EQUIP DIRECTIU
Director: Nacho Gascón López
Vicedirector: Alfred Moncho Pellicer
Cap d'Estudis Matí: Àlvar Llinares Llorens
Cap d’Estudis FP: Tomás Mingot Sellés
Cap d’Estudis Vesprada: Pau Gregori Montiel
Secretari: Jaume Nogueroles Llinares
Vicesecretaria: Dolo Llinares Llorens
ALTRES PROGRAMES
- Portfolio Europeu de les Llengues
- eTwinning
- FCT Erasmus
- Programa de Innovación Patios Activos
- Programa "Resisténcies Artístiques"
ESTUDIS QUE S'IMPARTEIXEN
ESO: 1r, 2n, 3r i 4t d’ESO.
BATXILLERATS: Artístic, Humanitats i Ciències Socials i Ciències
CICLES FORMATIUS: accedeix a tota l'oferta en el enllaç
PATIS ELS DÍAS DE PLUJA
- En cas de pluja suau:
Es deixarà eixir a l'alumnat, i excepcionalmente se'ls deixarà estar en els corredors de prefabricades i planta baixa de l'edifici.
- En cas de pluja mitjana o intensa durant els patis:
En prefabricades: els docents de guardia obriran les aules 3-12, 3-13, 3-14 y 3-15 i permetran que l'alumnat romanga en elles si vol. Excepcionalment es deixarà menjar i beure i es demanarà fer-ho amb cura. El professorat de guàrdia controlarà el bon comportament de l'alumnat.
L'alumnat no podrà romandre pels corredors.
Alumnat que estiga en l'edifici: eixirá al pati amb normalitat i romandrà a cobert en el porxo.
Els docents de guardia velaran perque no hi haja alumnat jugant baix la pluja.
CANVIS DE CLASSE ELS DIES DE PLUJA
L'equip directiu indicarà per megafonia les instruccions a seguir. Si l'equip directiu no avisa de paralitzar el canvi de classe, el canvi de classe es farà amb normalitat.
ALUMNAT MAJORS DE 18 ANYS
Hauran d’adreçar-se a la consergeria i presentar als conserges el DNI. Els majors d’edat quan isquen tan sols podran fer-ho als esplais durant l’horari escolar.
ALUMNAT DE MÒDULS I MATÈRIES SOLTES DE 2n DE BATX i FP
Hauran d’adreçar-se a la consergeria i presentar als conserges el DNI, aquests comprovaran que figuren al llistat facilitat per Secretaria.
ALUMNAT MENORS DE 18 ANYS, A PARTIR DE TERCER D'ESO
Hi ha dues opcions:
a) Lliurar a algun membre de l’equip directiu l’autorització signada per les famílies, a fi d’obtindre el passe d’eixida, i presentar-lo després en Consergeria on se’ls facilitarà la sortida.
b) Personant-se al centre les famílies de l'alumnat a fi d’arreplegar directament els seus fills.
En tots dos casos els conserges velaran que l'alumnat o els seus familiars registren l'eixida del centre, indicant data, hora i causa de l'eixida en el llibre de registre.
ALUMNAT DE PRIMER I SEGON ESO
L’alumnat romandrà en el recinte escolar durant tota la jornada lectiva.
L'alumnat de 1r i 2n d’ESO tan sols podran eixir del centre si vénen les seues famílies personalment a arreplegar-los.
L'alumnat a partir de tercer de l'ESO, podrà eixir l'úlitma hora de la jornada escolar en cas d'absència del docent, si presenta una autorització corresponent per part dels seus pares o tutors.
Aquesta autorització s'inclou en el sobre de matrícula i l'alumnat l'ha d'entregar al cap d'estudis o al tutor/a a l'inici de curs.
El procediment per gestionar aquesta eixida será el següent:
- El grup sense professor haurà d'acudir a la seua aula habitual.
- El professor de guàrdia passarà llista al grup.
- El professor de guàrdia comprovarà els alumnes que tenen l'autorització d'eixida físicament. Acompanyarà a aquest grup d'alumnes a la porta i comunicarà als conserges i docent de guàrdia que tenen l'autorització. La resta d'alumnat sense autorització romandrà a l'aula.
- El professor de guàrdia tornarà a l'aula i comprovarà l'alumnat que no tenen l'autorització físicament, però que afirma haver-la entregat. Acompanyarà a aquest alumnat a direcció d'estudis per a comprovació. La resta de l'alumnat romandrá a classe.
- El professor de guàrdia tornarà a classe i romandrà amb l'alumnat sense autorització fins el final de l'hora.
En cap cas telefonarem a casa en els casos que no tenen autorització.
Si ens trobarem un grup d'alumnat demanant pel seu compte eixir, els tornarem a classe i farem el procediment indicat.
En primer i segon d'ESO, l'alumnat tindrà un màxim de 2 exàmens al dia. En cas de coincidència de 3 ó més exàmens el mateix dia, canviaran la data els professors que més hores de docència tinguen en el grup.
En cas de coincidència d'exàmens amb activitats complementàries i/o extraescolars incloses a la PGA, prevaldran aquestes sobre aquells.
Objectius
- Atendre els grups sense docent.
- Controlar que no hi haga alumnat perdent temps de classe.
- Reforçar el control d'entrada i eixida del centre.
- Atendre qualsevol necessitat de docents que estiguen donant classe en aquell moment (acompanyar un alumne, donar suport en un problema a l'aula, etc).
Organització
- L'equip de guàrdia estarà format per 4 ó 5 docents, depenent de l'hora del dia.
- El coordinador de guàrdia serà el que elegisca l'equip. Pot canviar-se, però haurà de mantindre's al menys mensualment. S'anotarà en el full de guàrdias.
- L'equip de guardia es distribuirà les zones a controlar, de manera que quan comence l'hora de guardia acudisca directament a la seua zona de guardia. S'anotarà la zona assignada en el full de guàrdies.
- El coordinador reivisarà les absencies del professorat i les tasques deixades, i coodinarà a la resta de l'equip. Per a aquesta tasca, es proposa la creació d'un grup de whatsapp dels membres de l'equip.
Prioritats
- Cap grup sense docent no pot deixar-se sense control a l'aula.
- En cas que hi haga més grups sense docent que docents de guàrdia: es trauran els grups de més edat a l' aula exterior o al porxo, i s'intentarà que els de menys nivell romanguen a l' aula. El coordinador prendrà la decisió de com fer-ho finalment d'acord amb la situació. L'equip directiu estarà disponible per recoltzar situacions de manca de membres de guardia.
- En cas que hi haga menys grups sense docent que docents de guàrdia, els docents de guàrdia realitzaran les funcions següents en ordre de prioritat:
- Un docent es col·locarà en un lloc fix davant el bany mixte (L1 en el mapa) per:
- Assegurar que la porta del bany roman oberta si va un alumne amb la targeta-clau.
- Assegurar que l' alumnat que arriba amb retard s' anota en el llibre de registre de consergeria.
- Velar per que no accedisca al centre gent que no pertany a la comunitat educativa, excepte assistencia a secretaria.
- Assistir a les aules de la primera planta.
- Un docent revisarà la segona planta i el corredor exterior, i després romandrà pel corredor de la primera planta (L2), amb la següent finalitat:
- Evitar que alumnat deambuli pels corredors.
- Controlar que no hi hagi alumnat a les escales d' emergència.
- Assistir a les aules de la primera planta.
- Un docent es mantindrà als corredors de prefabricades per assistir a les aules de la zona (L3).
- Un docent es col·locarà en un lloc fix davant el bany mixte (L1 en el mapa) per:
Intercanvis de zones entre els membres de l' equip de guàrdia.
Les diferents posicions es podran intercanviar mensualment. El canvi es realitazarà en el full de guardia corresponent. En cas de que la direcció d'estudis hi haja de contactar amb qualsevol membre de l'equip, ho farà mitjantçant el coordinador de guardia.
Punts de guàrdia en el mapa
Objectius
- Fer complir les normes de pati, de corredor i en general del centre. Especial atenció als racons i zones menys visibles.
- Intervindre en cas de conflictes entre l'alumnat.
- Vetlar per l'ús adequat dels banys.
- Evitar l'acumulació innecessària d'alumnat en els corredors.
Organització
L'equip de guàrdia estarà format per 8 docents.
El coordinador de guàrdia serà el membre de més antiguitat al centre.
El primer dia, l'equip es reunirà a la sala de professors i el coordinador assignarà les zones a controlar per cada membre, segons mapa mostrat baix.
En les següents guàrdies de l'equip els membres acudiran directament a la seua zona, i el coordinador acudirà a la sala de professors per comprovar si algun dels membres de la guardia està absent, i en eixe cas decidisca sobre una reorganització de les guardies.
Intercanvis de zones entre els membres de l'equip de guàrdia
Les diferents funcions i posicions es podran canviar amb freqüència no inferior a un mes. Quan es fixen per primera vegada o canvien les posicions, s' haurà d'inidicar en el full de guàrdies.
Si l'equip està d'acord, també es podrà canviar el coordinador de guàrdies.
Zones de guardia en el mapa
Consullta el horari lectiu en el següent enllaç a la nostra pàgina web (menú centre > Horari lectiu):
https://portal.edu.gva.es/iesperemaria/horari-lectiu-es-va-es-va-es-va/
El nou Decret de Convivència (D 195/2022) indica el següent:
Es consideraran faltes injustificades aquelles que manquen de validesa informativa i documental, traslladada per l'alumnat, o els seus pares, mares o representants legals, en cas de ser menors d'edat, al tutor o tutora de l'alumne o alumna.
D'aquesta definició convé extraure i aclarir el següent:
- El tutor ha de ser qui reba el document justificant de la falta. Afegim que serà el mateix tutor qui justifique a través del Mòdul Docent les faltes de totes les assignatures o mòduls del dia d'absència.
- Respecte al que és una falta justificada o no, aquesta definició és bastant problemàtica perquè un alumne pot quedar-se a casa per estar malalt i no per això anar al metge (ens passa a nosaltres els docents). Fins i tot anant al metge, hi ha metges que es neguen a fer justificant d'assistència. Així també es poden donar circumstàncies que no tinguen fàcil justificació, com algun problema familiar, o tenint-la, la família s'oblida de demanar-lo. Per tant:
- Si l'alumne no sol faltar, és igual que una falta es quede sense justificar o li la justifiquen els seus familiars des de la web família.
- Si l'alumne va faltar a un examen o dia de lliurament, valorem si falta habitualment. Per a estalviar-nos temps i problemes podem acceptar una primera vegada de dubtosa justificació, però avisem que no podrà fer l'examen si falta una segona vegada sense justificar. En tot cas, queda segons el parer del docent. La llei en aquest sentit és molt estricta i pot secundar-se en ella si ho desitja.
- Si l'alumne falta bastant i se li justifica sistemàticament des de casa, el tutor ha de telefonar a casa per a comprovar què ocorre, i comunicar-lo a direcció d'estudis.
- Respecte als alumnes expulsats, sempre es comunica als equips docents, i aquests poden posar directament la falta justificada. En qualsevol cas, els tutors han de justificar la falta si detecten que no ho està.
També és important que s'analitze el tipus de faltes que té l'alumnat, de manera que, si falla habitualment entre hores o al final de la jornada, ens estiga indicant que s'escapoleix del centre. En aquest cas, el tutor es posarà en contacte amb la família per a comunicar-li'l. També ho posarà en coneixement de la Prefectura.
Així procedirem també amb les faltes sistemàtiques a primera hora: el tutor cridarà a la família i comunicarà a Prefectura.
Si l'alumne és major d'edat, el tutor/a parlarà amb ell/ella i intentarà reconduir la situació. En qualsevol cas, són els seus professors els qui han de tindre en compte les absències de l'alumnat en la valoració d'aquest. En aquest cas, també es notificarà a Prefectura.
En resum, el control de les faltes de l'alumnat ha de ser controlat en primera instància pels tutors, com a mínim amb freqüència setmanal, i comunicar a famílies i prefectura els comportaments indicats.
En Formació Professional és especialment important el control de les faltes donada les conseqüències legals que comporten (pèrdua d'avaluació contínua o baixa d'ofici del cicle).
Justificación y consecuencias del incumplimiento de las normas (1)
Cartell de que estarà a les aules de 1r ESO:
En la resta de grups de l'ESO, Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà, les normes seran:
- Per problemes d'espai, l'ús de pilotes, bicicletes, monopatines o patins està prohibit al pati. En cas d'incompliment es retirarà l'objecte que es tracte.
- Les taules exteriors de la cantina que estan a cobert són d'ús exclusiu dels docents. L'alumnat podrà emprar les taules que estan al exterior del porxo.
- Dins de l'institut no es pot circular amb bicicleta o patin elèctric. Es podrà prohibir l'entrada amb vehicle a l'alumna que incomplisca aquesta norma.
- No es podrà accedir a la zona de pàrquing de bicicletes i patins, excepte per a aparcar o retirar el vehicule al principi i final de la jornada escolar.
- No es podrà circular pels corredors durant el temps de pati, excepte per la planta baixa del edifici per anar al bany o a les taquilles.
- L'ús del mòbil està prohibit en els corredors. En cas que un docent vera a un alumne amb el mòbil en ells podrà retirar-lo i entregar-lo a la direcció del centre.
- Està prohibit menjar o beure per els corredors.
- Haurà de circular-se amb educació: sense crits ni espentes.
PETICIONS DE MATERIAL
Les peticions de materials per a les activitats d'ensenyament aprenentatge es presentaran al secretari del centre. Segons la petició se resolverà en el moment o es trasalladarà a l'equip directiu.
MANTENIMENT D'INSTAL·LACIONS DEL CENTRE
- Les incidències que es produïsquen en l'estat de manteniment del centre es notificaran en consergeria, on quedaran anotades en el llibre de treballs pendents de realitzar.
- Les incidències relacionades amb les prefabricades es notificaran a Direcció.
MANTENIMENT INFORMÀTIC
La notificació de les incidències informàtiques es farà mitjançant el següent enllaç: mantenimet.ies.pmo/otrs/
Aquesta operació es podrà realitzar i consultar únicament des de qualsevol ordinador del centre i des del centre, amb l'usuari reservat per a cada departament. Consulteu l'usuari al cap de departament.
Codificació: 0-01, 0-02...1-01, 2-01, 3-01
- Nombre a l'esquerra del guió: indica el corredor.
- 0- : Planta baixa edifici
- 1- : Primera planta edifici
- 2- : Segona planta edifici
- 3- : Corredor prefabricades.
- Nombre a la dreta del guió: la numeració avança d'est a oest de l'edifici (l'accés principal del edifici está a l'est).
MAPA DE L'EDIFICI (3 plantes)
MAPA D'AULES PREFABRICADES
Consulta en l'enllaç:
https://portal.edu.gva.es/iesperemaria/plan-de-evacuacion-va/
Les tres ferramentes TIC bàsiques d'ús en el centre son:
- Itaca Docent, per la gestió d'incidències del grup, calificacions admnistratives i contacte amb les familes.
- Compte corporatiu @edu.gva.es (Microsoft)
- AULES: ferramenta basada en moodle per a recolzar el procés d'ensenyament de forma tant sincrònica com asincrònica.
La coordinació TIC podrà orientar sobre l'ús d'aquests mitjans.
Pots consultar mès informació en aquest enllaç:
https://sites.google.com/iesperemaria.com/cdc/inicio
Reprografia en consergeria: deixar el treball als conserges amb la suficient antelació i sempre a partir de les nou del matí. La primera hora ha de quedar reservada per a tasques relacionades amb l’inici de la jornada escolar i posada en marxa del centre. A més, es poden encomanar els treballs de reprografia mitjançant el correu:
consergeria@iesperemaria.com
Reprografia a la sala de professorat: la màquina funciona amb una contrasenya personal facilitada per Secretaria. Aquesta contrasenya tarda uns dies en crear-se una vegada inciat el curs, per tant, els nous docents faran les seues copies amb el codi del seu cap de departament. Una vegada estiga creat el codi, es comunicará per correu electrónic.
El codi es formará amb 5 dígits:
- 2 primers: nombre de departament (veure full damunt de la impressora).
- 3 últims: tres últims dígits del DNI.
En revisió.
Les funcions generals de les tutories d'ESO, Batxillerat i CCFF es regeixen pel Decret 252/2029, de 29 de novembre (DOGV, número 8693/09.12.2019) ROF, Capitol VI, articles 47 i 48.
Les funcions de cotutoria consistiran en la substitució del tutor/a en actes puntuals per absència justificada d'aquell/a (sessions d'avaluacions, ...)
- Durant les hores lectives l’alumnat no podrà fer ús de la cantina, salvo autorització expressa del seu docent (normalment per qüestions de salut o allargament de classes per examen).
- Aquest servici solament es podrà utilitzar, per part de l'alumnat, al principi i al final de la jornada escolar i durant els esplais.
- Les taules i cadires de la cantina es d'ús exclusiu docent. L'alumnat no podrà seure a les taules.
Qualsevol docent ha de supervisar l'ús correcte del servei de cantina per part de l'alumnat, i comunicar a la direcció allò que estime oportú.