We Go Green - Rep. Checa (mayo 22)

Diversity of Nature (Rescue Wildlife)

Al maig de 2022, 5 alumnes i 2 professors de formació professional de l'IES La Patacona varen viatjar a Jindřichův Hradec (Txèquia) per a realitzar la segona mobilitat del projecte We go green. Allí es trobaren amb els companys dels altres 5 països participants.

Aquesta vegada, la temàtica va versar sobre diversitat de la natura, específicament la flora i la fauna. Els Greenies aprengueren a estimar la fauna i flora dels diferents entorns dels sis països, compartint les exposicions sobre els diferents entorns realitzada pels equips de l’alumnat i l’estudi sobre el terreny de la biodiversitat txeca, afavorint així el comportament envers la conservació del medi ambient.

Per descomptat, també hi hagué temps per a conèixer aquesta maravellosa zona de la República Txeca: els seus boscos, planures, llacs… Sense oblidar gaudir dels esports, concerts al carrer i passejos per la ciutat.

Logo We Go Green

Movilidades:

España (Marzo2022)

Croacia (Abril 2022)

República Checa (Mayo 2022)

Noruega (Septiembre 2022)

Eslovenia (Noviembre 2022)