Invocant a les Muses

Les Muses apareixen si més no ho esperes, i en aqueix moment quasi màgic d’inspiració fan que surten les paraules, les imatges adequades per a realitzar una gran obra… Però això, desgraciadament, no sempre ocorre, per a realitzar una gran obra, abans s’ha tingut que fer milers d’obres xicotetes. El taller d’escriptura creativa i il·lustració naix amb la intenció de ser un espai on l’alumnat puga desenvolupar la seua capacitat d’expressió, comunicació i creativitat. Un lloc per a escriure, dibuixar, inventar, imaginar…. Per a poder aprendre tècniques i adquirir ferramentes que permeten invocar a aquestes muses. El llibre Invocant a les Muses mostra els treballs de l’alumnat d’aquest taller, aqueixes obres xicotetes que faran, sens dubte, que arriben les Muses, però aquestes veuran que estan treballant.