PREMIS PORTAVEU EUROPA

Amb motiu del concurs escolar de fotografia Portaveu Europa, dut a terme a Espanya, Itàlia, Portugal i Txèquia, i dirigit a alumnes de francés de secundària, l’Institut Francés d’Espanya ha organitzat una exposició de fotografia de les 40 fotos guardonades en les seues instal·lacions a Madrid, a partir del 2 de novembre.

Entrada de l'exposició

Dins d’este context l’Institut Francés d’Espanya, va convidar el dia 2 de novembre de 2022 a les 19h30 a l’alumnat espanyol guardonat a la inauguració de l’exposició on estan exhibides totes les obres premiades.

La comunitat educativa de l’IES LA PATACONA es sent orgullosa per què dues de les nostres alumnes reberen el reconeixement de jurat a les seues obres. Le alumnes premiades, Marta Andrés Zazo i Emma Franco Merlier, junt a la seua professora referent, Sra Émilie Mouilleau, foren invitades al event i viatjaren a Madrid on pogueren contemplar l’exposició de primera mà.

Després del seu pas per Madrid, l’exposició viatjarà als Instituts Francesos d’Itàlia, Portugal i Txèquia.

Els alumnes espanyols guardonats.