8 i 9 d’Abril, l’IES La Patacona participa a la “Fira al Carrer de FP”

Bon dia,els departaments d’Imatge personal i Electricitat participen a la “Fira al Carrer de FP” realitzant diverses activitats als estands de les seues famílies professionals. A més, el departament d’Imatge personal, presenta dos projectes ABP (Aprenentatge basat en projectes):-“Còmics al món”, que es basa en TFCD Students (time for collaboration..)-“Parada mora”.

Ací vos deixe un xicotet resum de cadascú.Salutacions cordials ,Empar Monzó

Hui divendres 9 d’abril s’ha dut a terme el projecte “Còmics al món”en la fira de Formació Professional en la Plaça de l’Ajuntament de València. Es tracta un projecte intercentro, on ha participat el nostre alumnat de Grau Superior de Caracterització i maquillatge professional en col·laboració amb: CIEFP Cheste, IES Vicente Gandia i IES El Saler, els quals han elaborat els adorns florals; també IES La Marxadella, realitzant fotografia; i CIPFP Ciutat de l’Aprenent, aportant la part de vestuari. Ha sigut tot un èxit!!

Marina Mateo Asensio