Proves homologades – Nivell A2

PROVES HOMOLOGADES PER A LA OBTENCIÓ DEL NIVELL BÀSIC A2 D’ANGLÉS, FRANCÉS I ITALIÀ
❗❗ATENCIÓ❗❗

LLISTAT DE QUALIFICACIONS PROVISSIONALS

PROVES HOMOLOGADES – CERTIFICAT DE NIVELL A2

Requisits de participació de l’alumnat:

Tindre setze anys, complits en l’any en què es realitza la prova i estar matriculat al mateix centre en què realitze la prova de l’idioma corresponent.

Període d’inscripció:

25 d’abril – 2 de maig de 2024 (ambdós inclosos).
Les persones interessades demanaran al seu professorat la sol·licitud d’inscripció. Una vegada omplida la sol·licitud, hauran de tornar-la al seu professor o professora.
Cal presentar una sol·licitud per a cada idioma.

Dates de realització de les proves escrites i previsió de les proves orals:

Italià: 6 de maig de 2024, a les 11:00 hores. Aquest mateix dia s’informarà del dia i hora per a la prova oral.

Anglés: 8 de maig de 2024, a les 11:00 hores. Aquest mateix dia s’informarà del dia i hora per a la prova oral.
La prova oral d’anglés podria realitzar-se en horari de vesprada.

Francés: 9 de maig de 2024, a les 11:00 hores. Aquest mateix dia s’informarà del dia i hora per a la prova oral.

La prova escrita de cada idioma durarà aproximadament dues hores i quinze minuts.

L’alumnat interessat podrà trobar la Guia de la persona candidata 2023-2024, així com models de les proves, a l’enllaç següent: http://www.ceice.gva.es/va/web/dgplgm/proves- homologades

📄
COM SOL·LICITAR EL CERTIFICAT UNA VEGADA APROVAT L’EXAMEN?:

Una vegada finalitzades les proves i publicades les llistes definitives d’alumnat APTE i NO APTE, podeu obtindre el certificat, el qual NO comporta pagament de taxes i els podeu retirar a partir del 11 de juny a la secretaria del centre.

🔗 Informació extreta de la pàgina web de Conselleria amb tota la informació sobre les proves homologades de nivell A2. Fes clic ací.