INSTRUCCIONS PER A L’ENVIAMENT DE DOCUMENTACIÓ PER CORREU ELECTRÒNIC

Per a l’enviament per correu electrònic de qualsevol mena de documentació requerida per secretaria -al correu 12005601.secretaria@edu.gva.es-, han de seguir-se les següents indicacions. En cas contrari, no s’acceptarà la documentació enviada, i s’instarà al reenviament d’aquesta seguint les instruccions que s’indiquen a continuació:

• ASSUMPTE DEL CORREU.
    Els correus electrònics que s’envien, han de tindre l’assumpte redactat de la següent manera (a més, en el cos del correu, s’ha d’indicar per a què s’envia aquesta documentació):

ASSUMPTE: “Pérez Pérez, Pepito – Documentació de transport”
    COS DEL CORREU: Adjunt es remet la documentació requerida per a la tramitació del transport escolar de l’alumne Pepito Pérez Pérez, de 3° ESO A.

• FORMAT D’ENVIAMENT DE DOCUMENTACIÓ.
    La documentació ha de ser enviada sempre format PDF, i els arxius han de ser nomenats de la següent manera:

perez_perez_pepito-còpia_dni.pdf
    perez_perez_pepito-foto_carnet.jpeg

Per aquest motiu, la documentació ha de ser escanejada adequadament. S’aconsella la utilització d’un escàner tradicional o, en el seu defecte, el telèfon mòbil, emprant aplicacions d’escaneig com, por exemple, CamScanner (que permeten escanejar documentació ajustant la imatge prèviament i convertint-la en PDF per al seu enviament por correu electrònic), tenint precaució con les condiciones d’il·luminació.

• FORMAT D’ENVIAMENT DE FOTOGRAFIES DE CARNET.
    Per a l’enviament de fotos de carnet, s’ha de seguir el mateix procediment (escaneig tradicional o mitjançant app mòbil), permetent-se l’enviament d’imatges en format JPEG o PNG.

• GRANDÀRIA DELS ARXIUS.
    La grandària de cada arxiu a enviar no ha de superar 2 Mb de pes. En cas que el nostre arxiu supere aqueixa grandària, s’ha de reduir, i per a això suggerim l’ús de plataformes en línia com, per exemple, Ilovepdf (per a la compressió d’arxius PDF) o Iloveimg (per a la compressió de fotografies de carnet), encara que existeixen moltes altres, així com apps mòbils per al tractament de PDFs i imatges.

• IMPORTANT!
    – NO S’ACCEPTARÀ documentació enviada en forma de fotografia, ni s’acceptaran escanejos de documents en condiciones inadequades d’il·luminació, foscos o il·legibles.
    – Les fotografies de carnet NO PODRAN SER en blanc i negre, ni retallades de fotografies de grup, ni de fotografies estant ‘de festa’.
    – SÍ QUE S’ACCEPTARAN fotografies ‘casolanes’, sempre que el fons siga blanc (o un color molt clar) i la persona aparega ben il·luminada i enquadrada.