Aula Empren

Des de l’aula Empren del nostre centre s’ha organitzat una visita a l’espai Lanzadera de València per a diferent alumnat d’FP de GM i GS.

L’espai Lanzadera es defineix com: “Aceleradora e incubadora de empresas. Donde mentores, directores de proyecto, partners y grandes corporaciones trabajan mano a mano con los emprendedores. Es lo que llamamos inteligencia colectiva”.

El nostre alumnat ha conegut el funcionament de EDEM (Escola d’Empreses) i tota l’oferta formativa que tenen.

Des de Lanzadera han pogut descobrir empreses coonegudes que han eixit d’aquest projecte.

Gràcies als reptes que els han proposat, mitjançant un taller amb “legos” han pogut detectar una necessitat social i crear una empresa que la cobrisca. Per a després defensar la idea!!

Per últim conèixer les instal.lacions físiques d’aquest espai, els ha permés fer-se una idea del projecte valencià emprenedor que estaven visitant.

Un dia intens i molt enriquidor!!