Visita a Porcelanosa

Continuant amb les activitats del Programa Emprén de la Formació professional, el passat dimecres 7 de febrer l’alumnat de diferents grups de cicles va visitar les instal·lacions d’una de les empreses més importants del sector ceràmic.

En aquesta visita vam tindre l’oportunitat de conèixer una zona de producció, identificant els diferents processos i màquines des de que arriba la mercaderia fins al producte final.

També vam tindre ocasió de visitar el “centre logístic“, que és el del més gran de món.

A més, el grup PORCELANOSA compta amb els màxims distintius de qualitat essent l’empresa espanyola amb millor qualificació.

Agraïm al seu personal l’amabilitat i tracte cap a l’alumnat de cicles del nostre IES.