Erasmus Day

ERASMUS EDUCACIÓ ESCOLAR

Si estàs en 3r o 4t ESO i t’interessaria conèixer què fem a la Comissió Erasmus, vine i participa en el nostre Erasmus Day el 27 d’octubre! Porta el teu telèfon mòbil per a participar en les activitats.

Este és l’horari en el que podràs acudir a la sala d’usos múltiples:

-des de 3rA fins a 3rC a les 9h
-des de 3rD fins a 3rG i 3 PDC, a les 9:55h
-des de 4t A fins a 4tC a les 11:15
-des de 4tC fins a 4tF i 4PDC, a les 12:10
Recorda demanar permís al teu professor/-a i nosaltres t’entregarem un justificant d’assistència al final de la sessió.
Un matí per a difondre, compartir i conèixer les experiències i actuacions ja fetes, i per assabentar-se de les oportunitats que ofereix aquest programa europeu. També per aprendre més sobre Europa jugant i divertint-te… perquè el Gilabert connects to Europe!

ERASMUS FP

A partir de les 9:00h es faran activitats i dinàmiques per a tot l’alumnat del centre. A les 12:00h tindrà lloc una xerrada a càrrec de l’Associació “Erasmus Student Network” que tractarà sobre “ESN o cómo pasárselo bien en Erasmus”.

A les 13:00h tindrem la participació d’alumnes de CF que han gaudit ja de l’experiència Erasmus els darrers anys i que contaran les seues experiències. Esteu tots convidats al saló d’actes per a assistir i gaudir d’este dia tan especial.