Arranca el programa INNOVATEC en la FP del nostre centre

El nostre IES forma part de la Xarxa Novigi. Es tracta d’una xarxa col·laborativa entre centres de Formació Professional i entre el professorat que imparteix docència en aquest camp formatiu, per a la dinamització i la consolidació, en el conjunt del sistema públic de Formació Professional de la Comunitat Valenciana, de la innovació pedagògica i organitzativa com a element clau de canvi. D’uns models més tradicionals d’ensenyament- aprenentatge a metodologies actives en les quals l’alumnat intervé com a protagonista actiu en el seu procés d’adquisició de competències.

En definitiva, entendre la investigació, l’experimentació i la innovació educativa com a elements centrals en els processos d’adquisició de competències per part del nostre alumnat.
L’IES Gilabert de Centelles, dins d’aquesta xarxa i mitjançant el Programa Innovatec obri un nou curs, plantejant per part del seu professorat de Cicles Formatius Projectes d’Innovació i Metodologies Actives per assolir aquest objectiu que es planteja el professorat del centre. Aquest mes de Setembre comencen les reunions de coordinació entre els diferents equips docents i departaments. Continuem amb la formació en aquest àmbit i comencem a aplicar-ho als nostres cicles. Endavant!!!