Ha finalitzat el procés d'admissió en Formació Professional d'aquest curs 2023/2024.

Calendari d'admissió per al curs 2023-2024

Es recomana la lectura de la legislació publicada en la web de la Conselleria d'Educació per a complir de manera correcta amb tots els requisits i els terminis.

Calendaris d'admissió per a educació secundària obligatòria i batxillerat

• Calendaris d'admissió per al curs 2023-2024.

• Resumen del calendari ESO.

• Resumen del calendari Batxillerat.

• Grups per a esportistes d'alt rendiment. Batxillerat d'esportistes d'elit.

Calendaris d'admissió per a formació professional

• Enllaç a web d'admissió de formació professional.

• Resumen del calendari FPB.

• Resumen del calendari FP GM i GS.

OFERTA DE CICLES FORMATIUS

FAMÍLIA ESPECIALITAT NIVELL PLA HORARI
ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES CONDICIONAMENT FÍSIC GRAU SUPERIOR LOE DOS MATINS I TRES VESPRADES
ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES GUIA EN EL MEDI NATURAL I DE TEMPS LLIURE GRAU MITJA LOE MATÍ I UNA VESPRADA
ACTIVITATS FÍSIQUES I ESPORTIVES ENSENYANÇA I ANIMACIÓ SOCIOESPORTIVA GRAU SUPERIOR LOE MATÍ I UNA VESPRADA
AGRÀRIA AGROJARDINERIA I COMPOSICIONS FLORALS BÀSIC LOE MATÍ
HOTELERIA I TURISME CUINA I RESTAURACIÓ BÀSIC LOE MATÍ
HOTELERIA I TURISME SERVICIS EN RESTAURACIÓ GRAU MITJA LOE VESPRADA
IMATGE PERSONAL PERRUQUERIA I ESTÈTICA BÀSIC LOE MATÍ
IMATGE PERSONAL PERRUQUERIA I COSMÈTICA CAPIL·LAR GRAU MITJA LOE VESPRADA
SANITAT FARMÀCIA I PARAFARMÀCIA GRAU MITJA LOE UN GRUP DE MATÍ I UN GRUP DE VESPRADA
SANITAT DIETÈTICA GRAU SUPERIOR LOGSE VESPRADA

___________________________________

MATRÍCULA EN 1 ESO DE L'ALUMNAT PROCEDENT DEL CENTRES ADSCRITS DE PRIMÀRIA PER AL CURS 2023-24

El termini de matrícula és diferent en funció de si heu demanat plaça en un altre centre o no. En cap dels dos casos perdeu la plaça del IES Montserrat Roig sempre que respecteu el termini de formalització de matrícula corresponent.

A.- L'alumnat procedent de centres adscrits que NO haja sol·licitat plaça en un altre centre en el procés d'admissió podrà avançar la formalització de la matrícula: del 22 de juny al 5 de juliol. Haureu de portar tota la documentació que es demana en el sobre de matrícula que us haurà entregat el col·legi el dia de la cita que figura en el sobre de matrícula.

B.- L'alumnat procedent de centres adscrits que SI haja sol·licitat plaça en un altre centre en el procés d'admissió s'ha d'esperar a comprovar si té plaça en els centres que han demanat.

Aquests alumnes que SI heu sol·licitat plaça en un altre centre però no heu obtingut plaça o preferiu matricular-vos en el IES Montserrat Roig, formalitzareu la matrícula entre el 20 i el 25 de juliol. Haureu de portar tota la documentació que es demana en el sobre de matrícula que us haurà entregat el col·legi entre el 20 i el 25 de juliol en horari de 9h a 13h. No és necessari demanar cita.

Beques i ajudes FP, Batxillerat i altres estudis no universitaris

Si vas a cursar, o vols sol·licitar plaça, en algun estudi postobligatori de l'IES Montserrat Roig en el pròxim curs 2023/2024, has de sol·licitar la teua beca del Ministeri d'Educació i Formació Professional del 27 de març al 17 de maig de 2023.

Més informació en la pàgina web del Ministeri d'Educació.