Admissió

» Ha finalitzat el procés d'admissió en Formació Professional en aquest curs 2023/2024

Proves d'accés

» Calendari de les proves 2024

» Llistats

» Resultats

Proves Farmàcia

» Calendari de les proves

» Llistats

» Resultats

Títols i certificats

» Sol·licitut de títols

» Expedició de certificats

» Taxes

Aules

Accés als diversos sabors de l'entorn virtual d'aprenentatge Aules (ESO-Alacant, Batxillerat, FP, ...)

Identitat Digital

Accés als eines de la Identitat Digital dels alumnes (@alu.edu.gva.es) i dels docents (@edu.gva.es).

Web Família

Permet consultar i justificar els faltes d'assistència dels alumnes, consultar notes i comunicar-s'amb els docents per part de pares i mares.

Banc de Llibres

Aquest centre participa en el programa XarxaLlibres.

Matrícula

Per a matricular-te en algun dels ensenyaments d'aquest centre has d'estar pendent del període d'admissió.

Vídeo premiat

Vídeo premiat en el projecte “Ciutadania Global per al canvi: transformant l’educació a través de l’agenda 2030 i els ODS” del nostre alumnat de 1r ESO A.

Més informació

Premi al control de la qualitat de l’aire a la ciutat d’Elx

Un equip de 4 estudiants de 4t d’ESO de l’IES Montserrat Roig van participar el passat 25 de maig en la fase classificatòria de la I Olimpíada Nacional de Telecomunicacions “Resolent reptes de la societat” que s’ha celebrat a nivell autonòmic.

Més informació

Beques per a alumnes dones que cursen Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior de la Família d’Activitats Físiques i Esportives.

En el DOGV de hui ha eixit publicada la convocatòria de beques per a alumnes dones que cursen Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior de la Família d’Activitats Físiques i Esportives.

Itaca Docent

Per a passar llista, justificar faltes dels alumnes, comunicació amb els famílies, marcar classe impartida, ...

Itaca 3

Accés a totes els aplicacions Ítaca de la Conselleria d'Educació.

Oficina Virtual del Docent

Els docents poden accedir a la seua informació, serveis i tràmits electrònics que els afecten.

Suport i Assistència Informàtica

Servei per a la resolució d’incidències o peticions relacionades amb els TIC.

Oficina Virtual d'Educació

Els centres educatius poden accedir a la informació, serveis i tràmits electrònics de la Conselleria.

Preguntes freqüents docents

Preguntes freqüents alumnes

Preguntes freqüents famílies

INSTITUT EDUCACIÓ SECUNDÀRIA MONTSERRAT ROIG

Codi : 03012050

Adreça : CL CARLET 2
Ciutat : ELX
Codi Postal : 03206

Telèfon : 966912250

Correus electrònics:
03012050@edu.gva.es
03012050.secretaria@edu.gva.es

Fons Social Europeu

Aquest centre realitza activitats cofinançades pel Fons Social Europeu.