Transformant el nostre món. Gravació de vídeos.

L’alumnat de 4t d’ESO C ha participat en el projecte TRANSFORMANT EL NOSTRE MÓN, CANVIEM LES REGLES DEL JOC AMB L’ECONOMIA DEL BÉ COMÚ. Aquest projecte està impulsat i coordinat per la Fundació Novessendes i finançat per la Conselleria de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica.

Durant les sessions en les quals s’ha desenvolupat el projecte, l’alumnat ha proposat accions, basades en els valores de l’Economia del Bé Comú, per a realitzar en el nostre entorn. La part final del projecte consisteix en gravar  vídeos que compartirem públicament. Us mostrem algunes imatges preses durant la realització dels dos vídeos que hem gravat.

En la gravació dels vídeos ha participat alumnat de 4t d’ESO C i de 1er de Gestió administrativa. També hem comptat amb la col·laboració de l’Ajuntament de Massamagrell, han participat  l’Alcalde, Paco Gómez Laserna i la Regidora d’Educació, Araceli Munera Caballero.