Els dimarts la ràdio de l’institut viatja més enllà del seu estudi i visita el mercat municipal, on es graven programes i entrevistes a diverses persones.
Aquest dimarts, la ràdio ha estat acompanyada per la Fira del llibre de l’IES de Massamagrell. L’alumnat de 1r ESO del taller de castellà, que està participant en la setmana de la Fira del llibre organitzada en el nostre institut, ha fet viatjar els llibres fins les persones que visiten el mercat.
La parada de llibres i ràdio ha estat a la porta de l’Ajuntament i l’alumnat ha estat l’encarregat de muntar la parada, col·locar els llibres, atendre a les veïnes i als veïns i gravar algunes entrevistes de ràdio al voltant dels llibres, entre elles a Nina Sepúlveda, Alcaldessa en funcions de Massamagrell.
L’experiència ha sigut tot un èxit i ens agradaria donar les gràcies a totes les entitats i persones que ens han ajudat a portar a bon terme aquesta activitat: l’Ajuntament de Massamagrell pel seu suport a les activitats de l’institut i la infraestructura de la parada; la Regidoria de joventut per la recollida de llibres i la difusió; la Biliobteca Municipal de La Pobla de Farnals per la donació de llibres; la Biblioteca Municipal de Massamagrell per la recollida de llibres i la sempre bona benviguda i acompanyament que dona al nostre alumnat i a les propostes que els arriben des de l’institut i a tots els ciutadans i ciutadanes que han donat els seus llibres per a la fira i als i les que els han comprat.
Moltes gràcies a totes i a tots, fins l’any que vé al mes d’abril!!!


