Segona part de les converses entre generacions a Massamagrell

Com a continuació de la jornada que va tidnre lloc el pasat 7 de juny, el dia 14 vam gaudir a la Casa de la Cultura del poble de la segona part de les jornades que pretenen potenciar l’ús del diàleg com a eina de convivència. En aquesta edició s’ha focalitzat en les relacions afectives i la diversitat viscudes per les diverses generacions.

L’acte comptà amb les intervencions de Javier Gracia, professor titular de Filosofia a la Universitat de València i d’Alexandre Navarro, professor de Geografia i Història del nostre centre i escriptor. El primer féu un recorregut pels diversos autors que havien tractat el diàleg i les relacions entre les generacions al llarg de la història de la filosofia, tant clàssics com contemporanis. El segon resumí i glossà les intervencions i conclusions a les què s’havien arribat en la sessió anterior per part del públic assistent, tant alumnat del centre com persones majors de la localitat.

Aquesta activitat compta amb la formació de Funderética i amb el suport de l’Ajuntament de Massamagrell i de Caixa Popular. Per part de l’Ajuntament van assistir l’alcaldessa, Pilar Peris i la regidora de Cultura, Anabel Moreno. La sessió es va desenvolupar en un clima de cordialitat, respecte i curiositat mútua per part de tothom. Cal destacar les interessants aportacions de les persones majors i el treball dut a terme per l’alumnat.

L a directora de l’IES Massamagrell, Isabel Tamarit, ha valorat molt positivament l’acte i he fet vots perquè constituesca l’inici d’una sèrie de trobades entre el centre i la societat civil de la localitat per enriquir la convivència ciutadana i formar els i les joves en un clima de diàleg, tolerància i respecte.