1r d’ESO celebra els 100 anys de Vicent Andrés Estellés #centdestellés

Dins les diferents activitats que al nostre centre commemoren el centenari del poeta Vicent Andrés Estellés (1924-1993), aquests dies els seus versos han omplit en forma de pancartes els corredors i vestíbuls de l’edifici principal de l’institut.

Complir 100 anysno és qualsevol cosa i si es tracta del millor poeta valencià des d’Ausiàs March, encara més. Així, l’alumnat d’ESO ha seleccionat versos del poeta de Burjassot, del qual enguany se celebra el centenari i els han convertit en pavesos allargassats que han omplit de literatura corredors i espais comuns de l’edifici principal del nostre institut. Es tracta d’una iniciativa que pretén acostar la figura del poeta a l’alumnat i fer visible la transcendència de la seua obra literària… “Poseu-me les ulleres”, “Demà serà una cançó” o “El fill del forner que feia versos” han estat alguns dels versos que es deplegaran durant alguns dies al nostre centre.

Vicent Andrés Estellés