Nanosats. L’espai per a joves.

El projecte interdisciplinari “Nanosats. L’Espai per a Joves”, realitzat durant dos anys, per alumnat voluntari de 4t d’ESO i professorat de diferents departaments (Física i Química, Matemàtiques i Tecnologia), ha arribat a l’objectiu final, enlairar  el nostre Nanosatèl·lit fins a 36 km d’altura. En esta altura l’ambient és proper a l’espacial.

L’interés del nostre alumnat  és recollir dades de l’entorn, mitjançant sensors, com la radiació lumínica, gasos, temperatura, pressió atmosfèrica, moviment i geolocalització, emmagatzemar-los i analitzar-los. A més a més, junt al Nanosatèl·lit vam posar un tros de poma per estudiar els canvis físics i químics que ha patit durant les 4h que ha durant el vol.

Clica ací per veure un resum de la jornada d’enlairament del Nanosatèl.lit

VIDEO NANOSAT-L’ESPAI PER A JOVES-Universitat Politènica de València