Mercadet solidari. Solidaritat amb Ucraïna. Som solidaries, som xarxa!!

Hem realitzat una segona edició de la campanya «Solidaritat amb Ucraïna» per tal de col·laborar amb l'ONG «Juntos por la vida». L’actuació torna a ser un «Mercadet solidari» i es va realitzar en el marc del projecte «Transformant el nostre món amb l'Economia del Bé Comú».

És l’alumnat de 1r d’FPB Administració el que ha organitzant l’esmentat «Mercadet solidari» i ha  realitzat tres dies de mercadet, el 3, 4 i el 5 d'abril. El «Mercadet solidari» l'han format quatre parades:

• una d’economia circular,
  • una de comerç just,
  • una que denominem «Esmorzar solidari» i,
  • una altra parada amb els preciosos treballs que l’alumnat de 3r d’ESO ha realitzat en l'assignatura  "Plàstica i audiovisual”.

L'organització del «Mercadet solidari» realitzada per l'alumnat de 1FPGB Administració comporta una sèrie de tasques de caràcter administratiu, com són:

• actualització diària de l’inventari
  • exposició i retirada de mercaderies
  • marcació de PVP
  • cobraments i pagaments
  • arqueig diari de caixa
  • embalatge de mercaderies no venudes
  • quadrar comptes, etc.

Totes les tasques s'han realitzat amb molt il·lusió i la resposta de la comunitat educativa ha sigut altament participativa.

Gràcies per la vostra col·laboració de part de l'ONG "JUNTOS POR LA VIDA" i l'alumnat de 1r de Serveis administratius.