29 d’abril, 1a curs solidària

El divendres, 29 d'abril, es va realitzar la 1a CURSA SOLIDÀRIA al nostre institut.

Tota la comunitat educativa va compartir un ambient solidari i festiu, un total de 560 corredors i corredores amb patrocinadors participaren directament en la cursa.

Compartim amb vosaltres les dades: del CEIPs Verge del Rosari i Bisbe Amigó participaren 84 alumnes, del C.O. Reina Sofía un total de 29 alumnes, 60 professors i professores i 387 alumnes de secundària i postobligatòria .

La solidaritat de totes i tots ha permés recaptar 1300 euros i hem lliurat 600 € a cadascuna de les ONG col·laboradores.

Gràcies a tot l'alumnat, famílies, professorat, personal no docent, AMPA i Ajuntament de Massamagrell per fer-ho possible.