Solidaritat amb Ucraïna

Dins del marc del projecte “Transformant el nostre món amb l’Economia del Bé Comú”, hem realitzat diverses activitats relacionades amb la campanya SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA, RECOLLIDA D'ALIMENTS.

L'alumnat de 4t d'ESO B, 1r de Gestió administrativa i 1r d'Administració i finances ha realitzat una activitat amb l'alumnat de 1r i 2n d'ESO per tal de despertar l'empatia cap a la població d'Ucraïna.

Aquesta emoció es va transformar en una acció solidària que s'ha concretat en què els alumnes i les alumnes del nostre centre són Ambaixadors i ambaixadores de l'ONG "Juntos por la vida" i s'ha materialitzat en ser part activa d'una recollida d’aliments. A les aules de 1r i 2n d'ESO del nostre institut hi ha un cartell enganxat en la porta, on es pot llegir que són “Aula col·laboradora” en la campanya SOLIDARITAT AMB UCRAÏNA, RECOLLIDA D’ALIMENTS.

Compartim amb vosaltres unes fotos de la dita campanya.

SOLIDARITAT, SOM XARXA!!!

Des d'aquesta publicació transmetem a la comunitat educativa l'agraïment que l'ONG "Juntos por la vida" ens ha comunicat per la vostra solidaritat.