Minerals de sang

L'alumnat de l'Àmbient Científic de 1r d'ESO ha dut a terme la realització d'un projecte sobre la investigació dels minerals que formen els nostres dispositius mòbils, la seua utilitat, procedència i la problemàtica que hi ha en alguns llocs d'origen d'aquests minerals com és la problemàtica del Coltan en el Congo. En aquest projecte han col·laborat amb nosaltres:

• Ajuntament de Massamagrell
  • Instituto Jane Goodall
  • Movilitza't per la selva

A més a més l'alumnat ha fet un estudi estadístic de l'ús del mòbil i ha vist l'impacte ambiental que tenen els mòbils durant la seua fabricació, vida útil i els residus que genera quan ja no els utilitzem.

Finalment, han realitzat una exposició al hall del centre i la recollida de mòbils, consoles de videojocs i tablets per al seu reciclatge col·laborant amb una campanya que es diu Moviliza't per la selva del Institut de Jane Goodall.

Punts de recollida de dispositius:

• Consergeria del nostre institut
  • Ajuntament de Massamagrell
  • Casa de la Cultura de Massamagrell.