PROVES D’ACCÉS ALS CICLES FORMATIUS DE FORMACIÓ PROFESSIONAL

L'accés a la Formació Professional pot realitzar-se de dues formes clarament diferenciades:

• Una, l'accés directe, si es tenen els requisits acadèmics necessaris.
  • Una altra, l'accés a través d'una prova, si no es reunixen els requisits acadèmics.

Per a l'alumnat que no reunix els requisits acadèmics d'accés directe, la legislació vigent establix la possibilitat d'accedir a la Formació Professional sempre que, a través d'una prova regulada per les Administracions Educatives, l'aspirant demostre tindre la preparació suficient per a cursar amb aprofitament aquests ensenyaments.

Es pot consultar els diferents aspectes que regulen l'esmentada prova en el següent enllaç:

• RESOLUCIÓ de 28 de gener de 2022, de la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial, per la qual es convoquen proves d’accés als cicles formatius de Formació Professional (DOGV núm. 9271 de 04.02.202)

Calendari Proves d'Accés a Cicles formatius de grau mitjà i grau superior 2022

INSCRIPCIÓ del 21 al 30 de març de 2022:

• Publicació llistats d'alumnes que han de realitzar la prova en un altre centre: 27 d'abril de 2022
  • Publicació llistats provisionals de persones admeses: 27 d'abril de 2022
  • Publicació llistats definitius de persones admeses i excloses: 5 de maig de 2022
  • REALITZACIÓ DE PROVES D'ACCÉS A  GRAU MITJÀ I SUPERIOR: 23 i 24 de maig de 2022
  • Publicació llistats provisionals qualificacions prova grau mitjà i superior: 30 de maig de 2022
  • Termini d'entrega de documentació justificativa prova grau mitjà i grau superior: del 21 de març al 30 de juny de 2022, tots dos inclusivament.
  • Publicació llistats definitius qualificacions prova grau mitjà i superior: 3 de juny a 1 de juliol de 2022
  • Entrega de certificats prova grau mitjà i superior: del 3 de juny al 4 de juliol de 2022.

En els enllaços següents pots accedir a un resum de diferents aspectes de la convocatòria de les proves d'accés a cicles formatius de Formació Professional 2022:

Aquesta informació pretén ajudar a les persones interessades, però no les eximeix de la seua obligació de conèixer la normativa escaient i que es pot consultar en el següent enllaç: NORMATIVA CONVOCATÒRIA PROVES D'ACCÉS.

ELS SEGÜENTS APARTATS CONTINDRAN INFORMACIÓ QUAN ELS TRAMITS I/O PROVES ES REALITZEN D'ACORD AMB EL CALENDARI OFICIAL

Es publicaran els següents llistats relatius a les Proves d'Accés 2022

Es pot consultar en els següents enllaços els llistats provisionals d'admesos:

Es podrà consultar en els següents enllaços els llistats definitius d'admesos:

Calendari d'actes:

Es podrà consultar al tauler d'anuncis de l'institut el llistat provisional de les qualificacions.

Es publicarà al tauler d'anuncis de l'institut el llistat definitiu de les qualificacions de les proves d'accés a cicles formatius.

Es podran recollir els certificats de la Convocatòria 2022.