Recollida d’Aliments. Teixim xarxa!!

L’alumnat de 4t d’ESO B i D, 1r de Gestió administrativa i 1r d’Administració i finances  participant en el projecte Transformant el nostre món amb l’Economia del bé comú ha realitzat durant les dues darreres setmanes la segona fase de dit projecte.

L’última activitat de la primera fase va consistir en decidir com anàven a actuar en el seu entorn més proper. Entre diverses propostes es va acordar col·laborar amb la Xarxa d’Aliments del CSA El Manyà de Massamagrell.

Aquestes dues darreres setmanes l’alumnat ha aprés a crear una campanya de publicitat i ha organitzat la Recollida d’Aliments en el nostre institut. Creada la campanya, assignades les tasques a diferent alumnat, publicats els cartells i visitades totes les aules per a explicar la campanya de recollida, el dimarts és va realitzar la recollida d’aliments aula per aula. Seguidament, classificaren els aliments i productes, els inventariaren i els dugueren al CSA El Mannyà.

Ha sigut una acció de col·laboració amb la finalitat de teixir una xarxa de suport mutu.

La implicació de l’alumnat i la col·laboració del professorat ha sigut molt fructífera. Volem compartir una foto del resultat final. Entre totes i tots, TEIXIM XARXA!!!