Àmbits 1r ESO a l’IES Massamagrell

En acabar el curs 2019/2020, Conselleria va decidir implantar a partir del 2020/2021 l’obligatorietat d’agrupar per àmbits algunes matèries en 1r d’ESO. Aquesta decisió estava motivada per facilitar la transició des de la primària a la secundària. Per fer aquesta adaptació, els IES poden triar les agrupacions d’àmbits que posaran en funcionament en els seus centres.

L’equip docent de l’IES Massamagrell va decidir fer dues agrupacions d’àmbits, una del científic-matemàtic amb les matèries de Biologia i Geologia i Matemàtiques; l’altra la de l’àmbit sociolingüístic, que agrupa les assignatures de Valencià, Castellà i Geografia i Història.

ÀMBIT SOCIOLINGÜÍSTIC

El treball a l’àmbit, que s’organitza a partir dels continguts de l’àrea de socials, permet una pràctica més intensiva de les destreses lingüístiques, amb l’objectiu de millorar l’adquisició i consolidació de les competències clau a aquest nivell.

ÀMBIT CIENTÍFIC- MATEMÀTIC

El simulador de coordenades de la MASSA ha seleccionat a l’alumnat de l’àmbit científic matemàtic de l’IES Massamagrell per a que col·laboren amb ells en les diferents investigacions per a buscar en l’Univers i el Sistema Solar un nou planeta  on poder habitar, així com conèixer, valorar i tenir cura  del nostre planeta amb xicotetes iniciatives que puguen servir d’inspiració a altres persones. Les matemàtiques i la Biologia i Geologia ajudaran al nostre alumnat a complir les missions que la MASSA els encarrega.