La meua platja sense plàstics….continuem amb una segona jornada!!!!

1ª JORNADA LA MEUA PLATJA SENSE PLÀSTICS

L´alumnat de 3er ESO A  ha gaudit d’una activitat de senderisme amb l’alumnat de 1er de grau mitjà del cicle formatiu d’Activitats esportives.

Els grups han anat caminant des del nostre institut fins a la platja de La Pobla de Farnals.

Aquesta activitat ha permés a l’alumnat, ja sensibilitzat amb la necessitat de millorar mediamentalment el nostre entorn, passar a l’acció.

Han realitzat un taller de recollida selectiva de fem en la platja.

Aquesta activitat és un gra de sorra que el nostre alumnat ha aportat per a aconseguir millorar el nivell de qualitat ambiental. Perquè les concentracions de contaminants d’origen humà, no afecten negativament l’ecosistema marí i finalment, la nostra salut.

2ª JORNADA LA MEUA PLATJA SENSE PLÀSTICS

No deixem de tindre cura del nostre entorn. Aquesta 2ª jornada hem continuat amb la recollida selectiva de fem en la platja.