FORMACIÓ PRESENCIAL DIES ALTERNS

La situació generada per la crisi sanitària derivada de la Covid-19 ha fet necessari establir una organització extraordinària de la confecció de grups d’alumnat com a conseqüència de la necessitat d’adaptar-la a les mesures de prevenció i higiene enfront de la Covid-19.

De conformitat amb la RESOLUCIÓ de 28 de juliol de 2020, del secretari autonòmic d’Educació i Formació Professional, per la qual s’aproven les instruccions per a l’organització i el funcionament dels centres que imparteixen Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat durant el curs 2020-2021, es garanteix la formació presencial en dies alterns de l’alumnat de 3er d’ESO, 1er de Batxillerat i d’alguns mòduls de Cicles formatius. Es pot garantir la presencialitat diària de la resta de grups i dels programes.

Així, l’alumnat que ha d’assistir en dies alterns acudirà presencialment al centre els dilluns, els dimecres i els divendres d’una setmana i els dimarts i els dijous de la setmana següent, i al revés. Es pot consultar l’organització en el següent enllç:

Formació presencial dies alterns 3er. ESO

DIES ALTERNS 3 ESO