Xarxallibres – Banc de llibres per a alumnat de Batxiller. Curs 2023-2024.

Xarxallibres - Banc de llibres per a alumnat de Batxiller. Curs 2023-2024.

Estimada família:

Us comuniquem que el pròxim curs 2023-2024 l'alumnat de Batxillerat entrarà a formar part del programa de banc de llibres gratuïts del qual ja es beneficien els estudiants d'Educació Primària i Educació Secundària Obligatòria, cicles formatius de grau bàsic i Educació Especial, en els centres públics i privats concertats de la Comunitat Valenciana participants en el programa.

Per a la vostra informació, resumim els punts fonamentals que la Conselleria ens ha enviat i que podeu consultar en la web:

1r de Batxillerat. Alumnat participant

Alumnat que cursa quart de l'ESO durant aquest curs 2022-2023 que entregue el seu lot de llibres de text i material curricular en finalitzar el curs.

2n de Batxillerat. Alumnat participant

Alumnat que va ser participant en el curs 2021-2022, mentre cursava quart de l'ESO, serà automàticament participant en el Banc de llibres de segon de Batxillerat en el curs 2023-2024 i entregue els llibres de 1r batxiller.

L'alumnat que no va ser participant i vulga participar en el curs 2023-2024 haurà de sol·licitar la seua participació mitjançant la presentació en el centre de la corresponent sol·licitud i entregar els llibres de 1r batxiller.

En tots dos casos, l'alumnat es compromet a entregar el lot de llibres de text i material curricular de primer de Batxillerat. El lot complet de llibres i material curricular de segon de Batxillerat, es retornarà una vegada finalitzades les proves d'accés a la Universitat.

Esperem que aquesta informació us resulte d'interés.

Una salutació molt cordial,

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA

DOCUMENTACIÓ COMPLEMENTÀRIA (CENTRES - FAMÍLIES) ESTAT DOCUMENT VERSIÓ
(DOC. PDF)
DATA DE
MODIFICACIÓ / OBSERVACIONS
DOCUMENT DE LLIURAMENT DE LLIBRES DE TEXT I MATERIAL CURRICULAR ACTIU S0_LLIURA_BLL Actualitzat amb data 03/04/2023
SOL·LICITUD DE PARTICIPACIÓ EN EL BANC DE LLIBRES 2023-2024 (Només per a l'alumnat de nova participació) ACTIU SOL·LICITUD INSTRUCCIONS SOL·LICITUD Període: De el  24 de maig al 10 de novembre de 2023.

Data de lliurament de llibres: Calendari entrega llibres de Xarxallibre. Banc de llibres per a E.S.O., F.P. BÀSICA i BATXILLER 2023-2024.