Informació VAGA 23 DE MAIG

🗒️Informació de la plataforma per l’ensenyament públic.

🔊PER QUÈ ES CONVOCA LA VAGA?

✅Per dir NO a les retallades

✅Per dir NO paralització del Pla Edificant

✅Per dir SÍ al valencià

✅Per dir NO al districte únic segregador

✅Per reivindicar l’ensenyança dels valors ètics i democràtics

✅Per reclamar la millora de les condicions laborals i obertura d’una negociació seriosa.

🔊La PLATAFORMA està integrada per Associacions de pares/mares: FAMPA-València, FAMPA-Enric Valor, FAMPA Penyagolosa Sindicats: STEPV-Intersindical Valenciana, Federació d’Educació CCOO PV, UGT Ensenyament Serveis Públics PV (UGTSP-PV), CGT Ensenyament. Associacions d’alumnes: SEPC València, BEA, Sindicat d’Estudiants. Associació de Directors de Primària-PV, Associació de Directors de Secundària, Associació d’Inspecció d’Educació ADIDE-PV. Escola Valenciana, CAVE-COVA, Moviments de Renovació Pedagògica PV, València Laica.