LLIURAMENT DE PREMIS DEL I CERTAMEN DE MICRORELATS DE L’IES MALILLA

A l’IES Malilla s’escriu, i s’escriu molt bé. Ho puguérem comprovar el passat divendres 30 d’abril al lliurament dels premis de l’I certamen de Microrelats de l’IES Malilla. És tracta dels alumnes que hi participaren el curs passat, en un concurs que quedà interromput, com tantes altres cuses, pel confinament.

Per això mateix, l’entrega d’aquests premis la percebem com una mostra fefaent i especialment bonica de la gradual tornada a la normalitat, i una normalitat esperançadora. A l’acte els alumnes reberen un diploma de reconeixement i un xec en funció del premi obtingut als diferents categories, de 50 o 75 euros, però a més és llegí un breu fragment dels seus relats, ocasió que permeté als assistents gaudir de moments de gran bellesa i constatar, com així ho han manifestat després, que el concurs va creixent en quantitat de participants i qualitat, i que els xiquets i els xiquetes del nostre institut tenen assot d’escriptors. N’estem ben orgullosos.

1r ESO

1r premi: “Us contaré una història Marcos”, de Marcos Bañuls Chover