Incidències en l’excursió a TERRA MÍTICA

Estimades famílies:

Els volíem informar que al llarg del matí del dia 20 de juny hem procedit a realitzar totes les gestions que són a la nostra mà per a denunciar tots els problemes generats en la nostra eixida a Terra Mítica.

Aquest matí hem anat a la comissaria de la Policia Nacional, però ens han remés directament a Consum. S’ha redactat l’informe oportú amb tots els detalls de tot allò que no s’ha acomplit per contracte i desatenció al nostre alumnat. Si tinguérem qualsevol novetat, els ho faríem saber.

L’institut va actuar des del primer moment en pro del nostre alumnat vetlant pel seu benestar telefonant al 112, posant-nos en contacte amb l’agència de viatges, facilitant-los a tots els alumnes el mòbil del centre per si no podien avisar a les famílies i intentant posar-nos en contacte amb l’empresa d’autobusos, l’empresa denunciada.

Disculpen totes les molèsties ocasionades i gràcies per la seua comprensió,

L’equip directiu de l’IES Malilla.