XIV Exhibició d’acrogimnàstica amb la temàtica de “La Mitologia”

L’acrogimnàstica torna enguany a l’IES Dr. Lluís Simarro amb un espectacle d’alt nivell que podrem gaudir els dies 25 i 26 d’abril al Gran Teatre de Xàtiva. La temàtica per a les actuacions d’enguany és “La Mitologia”.

L’acrogimnàstica és una disciplina esportiva que combina l’acrobàcia amb la gimnàstica. En esta pràctica, l’alumnat treballa en equips de dos o més persones per a realitzar una sèrie d’acrobàcies, equilibris i piruetes, acompanyades de música i coreografia. L’acrogimnàstica requereix força, flexibilitat, equilibri i coordinació, així com una gran confiança i comunicació entre els integrants de l’equip. Els exercicis poden variar des de simples poses estàtiques fins a rutines dinàmiques i elaborades. Amb esta disdiplina no sols es promou la forma física i el desenvolupament d’habilitats atlètiques, sinó que també es fomenta el treball en equip, la creativitat i l’expressió artística.

Un any més l’alumnat gaudirà i farà gaudir d’un gran espectacle.