Ulrichs and Simarro will never walk alone!

Mai millor dit! Ha estat una setmana de compartir activitats entre dos centres que ja tenim un projecte Erasmus+ consolidat i que es troba en una etapa de maduresa, on els resultats son, cada vegada, més significatius a nivell d’aprenentatge per a professorat i alumnat.

Des d’una primera activitat on l’alumnat ha fet de guia per a mostrar als companys i companyes alemanys una mica de la nostra ciutat, fins a una meravellosa performance final en Sant Doménech, on l’alumnat ens va fer posar els pèls de punta, passant per una gimcana matemàtica, diverses activitats liderades pel departament d’Educació Física, un show cooking amb l’alumnat alemany i el nostre alumnat de l’Aula UEECO i de Cuina, així com el disseny col·laboratiu del logo del projecte en la plataforma eTwinning. Tot això complementat amb una visita a l’Albufera i València, una altra al Castell, així com una sessió lúdica a la bolera del Centre Comercial.

Ací vos deixem el programa de la setmana i algunes fotos. Moltes gràcies!