Tres alumnes de l’IES Lluís Simarro premiades pel seu expedient acadèmic

La Conselleria d’Educació, Universitat i Ocupació va celebrar el passat dissabte dia 9 de març, al Palau de la Música de València, l’acte de lliurament dels premis extraordinaris al rendiment acadèmic de l’alumnat d’educació secundària corresponent a la convocatòria de l’any acadèmic 2021-2022.

L’acte va comptar amb la presència de l’alumnat premiat del nostre centre i convidat a aquest esdeveniment, Maria Badenes, Àngela Llàcer i Paula Sanchis que actualment cursen 2n BAT. Les estudiants van ser guardonades pels seus brillants expedients. Les volem felicitar enormement pel seu esforç i treball, amb el convenciment que eixa excel·lència reconeguda continua fent camí i de la que estem gaudint actualmente.

Enhorabona!