Matrícula ESO 2024-2025

IMPORTANT!!!
Si estàs en la llista definitiva d’admesos i vols formalitzar la matrícula, encara que hages optat per realitzar la MATRÍCULA TELEMÀTICA, has de vindre al centre obligatoriament, de manera presencial, a presentar la documentació original. Si eres menor ha de vindre també el pare, la mare o el tutor.

1. Cal passar per Secretaria per tal d'arreplegar la documentació de matrícula i formalitzar la matrícula PRESENCIALMENT en horari de 9.00 a 14.00
  2. L'alumnat admés s'ha de matricular el dia indicat.
  3. En cas de no realitzar la matrícula en els terminis indicats, es perdrà la plaça adjudicada, que serà oferida als sol·licitants de les llistes d'espera.
  4. No es matricularà a cap persona que no tinga presentada tota la documentació.
telematricula

Documentació a aportar

• Fotografia: 1 foto.
  • Fotocòpia DNI
  • LLIBRE DE FAMILIA: Fotocòpia de la pàgina on està inscrit l’alumne/a.
  • Certificat de Promoció.
  • Historial acadèmic (còpia)
Els alumnes que van cursar l'ESO en un altre centre hauran de portar l’Historial Acadèmic o certificat de notes del centre anterior.

Sol·licitud d’alta en Web família