L’empresa Ingesis d’Alberic fa una xarrada als alumnes de formació professional d’informàtica

L’empresa Ingesis ha visitat l’IES Dr. Lluís Simarro i ha realitzat una xarrada als alumnes de grau superior del Desenvolupament d’Aplicacions Multiplataforma. (DAM)

Esta empresa d’automatització de processos industrials, es dedica entre altres coses a desenvolupar aplicacions informàtiques a mesura aconseguint aplicacions personalitzades en tota mena de plataformes (web, escriptori i mòbil) per a la visualització i interpretació de dades de producció.

Altra línia de negoci és que són servei tècnic oficial de Danfoss DrivePro, convertidors de freqüència.

La intenció de la visita no sols ha sigut donar-se a conéixer sinó també captar a algun alumne perquè puga realitzar la FCT en la seua empresa.

Ha sigut molt interessant per a l’alumnat poder conéixer el treball que realitza l’empresa en el seu dia a dia.