L’alumnat d’Arts escèniques de 4t d’ESO guanya en la 2a edició del concurs de guió que organitzen À Punt i Escola Valenciana

L’alumnat de l’optativa d’Arts escèniques de 4t d’ESO ha estat el guanyador de la 2a edició del concurs de guió que organitzen À Punt i Escola Valenciana i que enguany girava al voltant de la figura de l’escriptora, mestra i activista Carme Miquel. L’alumnat s’ha inspirat en la vessant de sostenibilitat desenvolupada per l’autora a partir de seua novel·la Llum i Estel per escriure Un somni revelador, títol del guió guanyador.

El jurat, integrat per representants d’À Punt, Escola Valenciana, EDAV i LOF MEDIA, ha destacat que l’alumnat tracta qüestions com el canvi climàtic i la responsabilitat col·lectiva “des del seu univers adolescent, amb diàlegs creïbles i ben construïts; com en la novel·la inspiradora, la història té la intenció de suscitar reflexions sobre el futur del planeta i d’una societat en permanent connectivitat, a més és un relat que desprén un missatge positiu, esperançador, en sintonia amb el pensament de Carme Miquel”.

La classe guanyadora rebrà diversos premis:

• Un taller de llenguatge audiovisual dirigit per professionals per a adequar el curtmetratge, fer-lo viable i preparar-ne el rodatge.
  • La postproducció del curtmetratge.
  • L’estrena del curtmetratge a València amb la participació de tota la classe.
  • La difusió del curtmetratge en À Punt.

¡Enhorabona a l’alumnat guanyador!