Finalització del primer encontre EU Ideathon a Portugal

El primer encontre amb alumnat del Projecte Erasmus+ EU IDEATHON va finalitzar el dissabte 2 de desembre amb una visita cultural a Oporto.
Anteriorment, el divendres, va tenir lloc a Peñafiel (Portugal) la presentació del producte final, idea de negoci, amb l’exposició per part dels quatre equips participants de la seua proposta de model de negoci en grups multiculturals fomentant així l’adquisició de competències socials, transversals i respectuoses amb el medi ambient, junt a una motivació per l’emprenedurisme.

Han participat 4 alumnes del grau mitjà del nostre centre, cadascun d’ells en un equip diferent, junt a alumnat de Portugal, Romania i de l’IES Abastos de València. Tot l’alumnat ha valorant la seua intervenció com a molt positiva. EU IDEATHON tindrà un encontre final amb alumnat a Romania, en juliol del 2024.