Èxit a la Graduació de Cicles Formatius el passat 14 de juny al Simarro

El passat divendres 14 de juny, el Simarro va celebrar la cerimònia de graduació dels alumnes de Cicles Formatius de SMX, DAW i ASIX. L’acte, que va tenir lloc a les 19:00 hores a la sala d’actes de l’institut, va reunir estudiants, familiars, professorat i personal del centre en un ambient carregat d’emoció.

La cerimònia va començar amb un discurs de benvinguda per part del vicedirector de l’institut, qui va destacar els èxits acadèmics i personals de l’alumnat al llarg del seu recorregut formatiu. “Avui celebrem no només el final d’una etapa, sinó també el començament de noves aventures i reptes”.

Els discursos dels representants de l’alumnat i del professorat tutor va ser un altre dels moments destacats de la jornada. Amb paraules plenes de gratitud i records, van agrair el suport rebut per part del professorat i familiars durant aquests anys.

L’emoció va ser palpable entre els assistents i assistentes, molts dels quals no van poder evitar deixar anar alguna llàgrima.

Des d’aquí, volem felicitar tots els graduats i desitjar-los molt d’èxit en les seves futures aventures acadèmiques i professionals.

¡Enhorabona, promoció 2024!