Èxit a la Graduació de 2n de Batxillerat del passat 7 de juny al Simarro

El passat divendres 7 de juny, el Simarro va celebrar la cerimònia de graduació de l’alumnat de 2n de Batxillerat. L’acte, que va tenir lloc a les 19:30 hores al pati de l’institut, va reunir alumnat, familiars, professorat i personal del centre en un ambient carregat d’emoció.

La cerimònia va començar amb un discurs de benvinguda per part del vicedirector de l’institut, qui va destacar els èxits acadèmics i personals de l’alumnat  al llarg del seu recorregut escolar. “Avui celebrem no només el final d’una etapa, sinó també el començament de noves aventures i reptes”.

Els discursos dels representants de l’alumnat i del professorat tutor va ser un altre dels moments destacats de la jornada. Amb paraules plenes de gratitud i records, van agrair el suport rebut per part del professorat i familiars durant aquests anys. També es va fer un especial reconeixement a l’alumnat amb millors expedients acadèmics.

En la mateixa cerimònia es va projectar un vídeo commemoratiu amb fotografies i vídeos dels moments més memorables viscuts per l’alumnat durant el seu pas per l’institut. L’emoció va ser palpable entre les persones assistents, molts dels quals no van poder evitar deixar anar alguna llàgrima.

Des d’aquí, volem felicitar tot l’alumnat graduat i desitjar-los molt d’èxit en les seves futures aventures acadèmiques i professionals. ¡Enhorabona, promoció 2024!