Els alumnes de 1r de GS de Projectes d’Edificació visiten una construcció en execució, com a part de la seua formació

El passat dilluns 16 d´octubre els alumnes de 1r de GS de Projectes d’Edificació de l’IES Dr. Lluís Simarro vam visitar una obra en execució de “Construcciones Eliseo Pla Ramírez SL” (CEP) situada en Xàtiva. En aquesta visita vam poder apreciar i aprendre in situ com s’executa la cimentació per a una estructura prefabricada de formigó armat.
Des del nostre centre educatiu volem donar les gràcies per l’oportunitat que ens dona CEP de poder visitar una construcció en execució i de fer el seu seguiment. D´aquesta manera és com els nostres alumnes d’FP reben la millor formació possible, establint col·laboracions entre els centres educatius i les empreses.