ACTIVITATS DEL PLA DE TRANSICIÓ DEL CURS 2021/22

Per la situació de la pandèmia ocasionada per la COVID19, algunes de les activitats previstes en el Pla de Transició no es van poder desenvolupar en els cursos anteriors, o es van realitzar parcialment. En el present curs 2021/22 s’ha pogut reprendre la majoria d’elles.

De fet, una de les quals considerem més importants és la visita als CEIP El Romero (va tindre lloc el 17 de maig de 2022) i CEIP Rajoletes (va tindre lloc el 19 de maig de 2022), acompanyats d’alumnat de 1r d’ESO de l’IES Lloixa que es va formar allí, i que va acudir amb molta il·lusió i amb ganes de retrobar-se amb els seus companys i els seus anteriors docents. L’objectiu de la visita és que l’alumnat de 1r d’ESO resolga els dubtes i qüestions que puguen plantejar les seues companyes i companys de 6é de primària de tots dos col·legis, ja que el pròxim curs aquests s’incorporaran a l’institut, la qual cosa implica un canvi de centre i d’etapa, amb tot el que comporta.

De la mateixa manera, a l’institut vam rebre el dia 2 de juny de 2022 a l’alumnat del CEIP Rajoletes, i el 3 de juny de 2022 a l’alumnat del CEIP El Romero. Així van poder visitar les instal·lacions del seu futur centre, així com participar en unes activitats i tallers pensats per a fomentar la convivència entre totes i tots: taller de “pasapalabra”, reptes del joc BrainSTEAM i pràctiques en el laboratori de química. A més, també van tindre l’oportunitat de compartir l’esplai amb l’alumnat de l’institut.

Finalment, agraïm la col·laboració i implicació de totes les persones que componen el Pla de Transició, així com els docents que han col·laborat en l’organització i participació de les visites i activitats.