Vés al contingut
Logo GVA
Logo site
Conselleria d'Educació, Cultura i Esport
  • Val
  • Cas
Accedir
IES LLOIXA
  • EL CENTRE
    • Història
    • Projecte Educatiu
    • Informació del centre
  • ORGANITZACIÓ
    • Equip directiu
    • Departaments
      • ADMINISTRACIÓ
      • ANGLÉS
      • ARTS PLÀSTIQUES
      • BIOLOGIA I GEOLOGIA
      • CASTELLÀ
      • CLÀSSIQUES
      • ECONOMIA
      • EDUCACIÓ FÍSICA
      • FILOSOFIA
      • FÍSICA I QUÍMICA
      • FRANCÉS
      • GEOGRAFIA I HISTÒRIA
      • INFORMÀTICA
      • MATEMÀTIQUES
      • MÚSICA
      • ORIENTACIÓ
      • RELIGIÓ
      • TECNOLOGIA
      • VALENCIÀ
  • SECRETARIA
    • Oficina Virtual
    • Proves d’accés
    • Admissió d’alumnat
    • Matrícula Telemàtica
  • PROFESSORAT
    • Itaca Docent
    • Correu corporatiu (@edu.gva.es)
    • SAI (Incidències per tiquet)
  • ALUMNAT
    • Informació curs actual
    • Banc de llibres
    • AULES (Aula virtual)
    • Biblioteca
    • Coedulloixa (Blog d’Igualtat)
    • Web d’Orientació Acadèmica i Professional
    • OFERTA D’OPTATIVES CURS 2022/23
  • PROJECTES
    • Periòdic “Eventual”
    • Aula del Futur i PIIE
    • Erasmus+
      • PROJECT NUMBER: 2020-1-FR01-KA202-080287. ACCENTUONS L’INCLUSION EN DEVELOPPANT EN EUROPE L’ENTRAIDE ET LA SOLIDARITE (AIDEES)
      • PROJECT NUMBER: 2017-1-ES01-KA201-038189. ARE THE GENDER STEREOTYPES DETERMINING AN IN-EGALITARIAN SOCIETY?
    • PORT-FOLIO EUROPEU DE LES LLENGÜES
  • CICLES FORMATIUS – FP
    • PRESENTACIÓ – FORMACIÓ PROFESSIONAL A L’IES LLOIXA
    • CICLE FORMATIU DE GRAU MITJÀ: TÈCNIC EN GESTIÓ ADMINISTRATIVA
    • CICLE FORMATIU DE GRAU SUPERIOR: TÈCNIC SUPERIOR EN ADMINISTRACIÓ I FINANCES
    • FCT
      • FCT. Formulari
      • Més informació
    • FP DUAL
      • Més informació
    • BORSA DE TREBALL
      • Alumnat. Formulari
      • Empresa. Formulari
  • COVID-19

Erasmus+

PROJECT NUMBER: 2020-1-FR01-KA202-080287. ACCENTUONS L’INCLUSION EN DEVELOPPANT EN EUROPE L’ENTRAIDE ET LA SOLIDARITE (AIDEES)

 

Project Number: 2017-1-ES01-KA201-038189. Are the gender stereotypes determining an in-egalitarian society?

 

Segueix-nos a xarxes socials

© 2023 Generalitat

Conselleria d'Educació, Cultura i Esport

Avís legal | Mapa web | Contacte | Accessibilitat

Unió Europea. Fons Europeu de Desenvolupament Regional
03010429
Utilitzem cookies per a assegurar que donem la millor experiència a l'usuari en el nostre lloc web. Si continua utilitzant aquest lloc assumirem que està d'acord. Avís legal. Utilizamos cookies para asegurar que damos la mejor experiencia al usuario en nuestro sitio web. Si continúa utilizando este sitio asumiremos que está de acuerdo. Aviso legal. Acceptar / Aceptar