Proves homologades del nivell A2.

Les proves homologades seran entre el 6 i 10 de maig. És requisit tenir 16 anys o complir-los en 2024.

EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ A SECRETARIA SERÀ DES DEL DIMECRES 10 D’ABRIL FINS EL DIVENDRES 19 D’ABRIL, AMBDÓS INCLUSIUS. IMPRÈS

EL PERÍODE D’INSCRIPCIÓ S’AMPLIA FINS AL DIVENDRES 26 D’ABRIL.

LA DATA I EL LLOC PER A REALITZAR LES PROVES ÉS:

ANGLÈS. 8 DE MAIG 11:00h. AULA 118.

FRANCÈS. 9 DE MAIG 11:00h. AULA 017.

🌟 Explorant el món de les roques en primer curs de l’ESO!

🌍🔍 Els nostres estudiants estan submergint-se en el fascinant estudi dels diferents tipus de roques, i l’estan fent d’una manera creativa i artística! 🎨✨ Fixar-vos com estan dibuixant aquestes meravelles naturals en els seus quaderns, posant el nom i tipus de roca, segons la seua formació (magmàtica, sedimentària o metamòrfica), destacant les característiques principals de cadascuna🖌️💎 Continuem aprenent i creixent conjuntament a l’aula! 💡📚

VIATGE A CAMBRIDGE.

El nostre alumnat de 1r de Bat i alguns de 4t de l’ESO, han viatjat a Cambridge i Londres en l’activitat organitzada pel Departament d’Anglès, amb la intenció de millorar la seua Competència lingüística i gaudir del seu patrimoni i costums.

Búnker 0. Gaudint Teatre

Búnquer 0 és la nova creació del grup de teatre de l’IES La Nucia, Gaudint Teatre. Una impactant i absorbent distopia social que ens enfronta a les preocupacions del nostre món i que atorga el protagonisme a la joventut.

SINOPSI
En un futur distòpic, el Continent viu sota el domini asfixiant dels règims totalitaris. En aquest context, un grup de joves estigmatitzades, al mateix temps que denuncien les injustícies, busquen obrir esquerdes entre les quals respirar i retornar la llum a la societat. La seva lluita i resistència està plena d’humor i esperança. Quin serà el seu destí? I el del Continent?
Amb algunes picades d’ullet a 1984 d’Orwell i Un món feliç, d’Huxley, entre altres, Búnquer 0 és una distopia social que ens convida a reflexionar sobre els riscos de perdre drets i llibertats. I ho fa enfrontant a l’espectador amb les tribulacions de la societat actual. Tot l’elenc que participa en la funció és alumnat del Batxiller d’Arts Escèniques del nostre IES.
Per a la realització del muntatge teatral, a part de la disciplina escènica i dramàtica, s’ha configurat un projecte interdisciplinari en l’institut en el qual han participat els departaments de Tecnologia, Educació Plàstica i Visual i Electricitat.
Com sempre, el grup de teatre de l’IES La Nucia, Gaudint Teatre, realitza una funció solidària, en aquesta ocasió a benefici de la lluita contra el càncer, fomentant així els valors de cooperació i altruisme entre el nostre alumnat.

QUATRE DELS NOSTRES ESTUDIANTS GUANYEN PREMI EN EL CONCURS SAMBORI DE LA MARINA BAIXA

Enguany l’IES LA NUCIA estem d’enhorabona ja que QUATRE dels nostres estudiants han guanyat el premi SAMBORI en les diverses categories. En primer lloc en la categoria de 1R i 2N d’ESO ha resultat guanyador M. V. C. de 1R ESO C amb la història «Pere i el tresor més valuós». En la categoria de 3R i 4T d’ESO han resultat guanyadors en primer lloc J. S. A. amb el conte «Entre dos mons» i A. D. B. amb el conte «Les
tribulacions d’un boig», ambdós alumnes són de 4T B. Per últim, en la categoria de batxillerat ha resultat guanyadora N. B. de 2N batxillerat C amb la història «Respira, només respira…» L’entrega de premis es realitzarà el proper divendres 24 de maig, el dia abans de les trobades.
ENHORABONA ALS QUATRE

PROGRAMA DE PROMOCIÓ DE LA SALUT: “SOM IMPRESCINDIBLES”

El nostre alumnas de 2n I 4t de l’ESO ha pogut gaudir del Programa de la Conselleria d’Educació “SOM IMPRESCINDIBLES”, en coordinació amb el professorat d’orientació i tutor del nostre centre.

Com a centre educatiu, no hem mirat cap a un altre costat i considerem molt important que pugam estar acompanyats en aquest procés de detecció de conductes nocives per al nostre alumnat per psicòlegs i psicòlogues especialistes en la matèria.

No podem estar més d’acord amb un programa que persegueix millorar el benestar emocional de jóvens i adolescents, perquè volem que se senten persones empoderades, que aprenguen a gestionar les seues emocions i autoregular-se; que siguen capaços i capaces de millorar les seues relacions personals; i que tinguen esperança en el futur i sentit de la vida.