ʟʟɪᴜʀᴀᴍᴇɴᴛ ᴅᴇ ᴘʀᴏᴅᴜᴄᴛᴇꜱ ᴘᴇʀ ᴀʟ ʙᴀɴᴄ ᴅ’ᴀʟɪᴍᴇɴᴛꜱ ᴅᴇ ʟᴀ ɴᴜᴄɪᴀ

Estem molt orgullosos d’anunciar que l’alumnat de 4t de l’ESO, dins del programa de voluntariat del nostre centre, ha fet lliurament dels productes arreplegats en la 1a Campanya d’Ajuda al Banc d’Aliments de La Nucia.Aquesta iniciativa, ha sigut tot un èxit gràcies a la solidaritat de tota la comunitat educativa.

Gràcies a les vostres donacions, podrem ajudar a moltes famílies que ho necessiten.Agraïm de cor a tots els alumnes i alumnes que han participat, demostrant una vegada més que el treball en equip i la solidaritat marquen la diferència.

Continuem col·laborant per a construir un món millor!

𝚇𝚊𝚛𝚛𝚊𝚍𝚎𝚜 𝚍𝚒𝚗𝚜 𝚍𝚎𝚕 𝙿𝚕𝚊 𝚍’𝙾𝚛𝚒𝚎𝚗𝚝𝚊𝚌𝚒ó 𝙰𝚌𝚊𝚍è𝚖𝚒𝚌 𝚒 𝙿𝚛𝚘𝚏𝚎𝚜𝚜𝚒𝚘𝚗𝚊𝚕

Ahir, el nostre alumnat de Cicles Formatius i 2n de Batxillerat va tindre l’oportunitat d’assistir a unes xarrades súper interessants dins del nostre Pla d’Orientació Acadèmica i Professional.

Gràcies a la Universitat Miguel Hernández, han pogut conéixer detalladament l’estructura, el funcionament i l’àmplia oferta acadèmica de la universitat. A més, han resolt dubtes sobre les eixides professionals dels diferents graus, així com sobre beques i ajudes disponibles.

Una gran oportunitat per a preparar el seu futur amb informació de primera mà! 💡✨

Les dones escriptores i el moviment sufragista

Des del departament de Geografia i Història també s’ha col·laborat amb les activitats relacionades amb el dia de la dona escriptora.

A 1r bat s’ha treballat el moviment sufragista, relacionant a Virginia Woolf amb el seu context històric. Han investigat sobre l’aprovació del vot femení en diferents països, elaborant un mapa i pòsters amb figures destacades del moviment.

A més, per aprofundir en la situació del vot femení a espanya han vist la pel·lícula “Clara Campoamor, una dona oblidada”.

💜𝐒𝐄𝐓𝐌𝐀𝐍𝐀 𝐃𝐄 𝐋𝐀 𝐃𝐎𝐍𝐀 𝐄𝐒𝐂𝐑𝐈𝐏𝐓𝐎𝐑𝐀💜

El departament d’ anglès ha organitzat unes xarrades sobre VIRGINIA WOOLF. A més des de l’ assignatura de història del món contemporani i literatura universal, s’ ha aprofundit el context històric i l’obra de la autora.
L’objectiu d’aquesta activitat ha sigut apropar l’alumnat de 1r de Batxillerat a la figura de Virginia Woolf des del punt de vista humà i com a escriptora.  Gràcies a l’Ajuntament per cedir-nos l’espai del Teatre Sindicat perquè  puguessin assistir  tots els nostres 1rs de batxillerat.

💜 ℂ𝕌𝕃𝕋𝕌ℝ𝔼 ℂ𝕃𝔸𝕊𝕊𝔼𝕊  𝔽𝔼𝕄𝔸𝕃𝔼  ℂℍ𝔸ℝ𝔸ℂ𝕋𝔼ℝ𝕊 𝕀ℕ  𝕃𝕀𝕋𝔼ℝ𝔸𝕋𝕌ℝ𝔼- 𝔻𝕆ℕ𝔼𝕊  𝔼𝕊ℂℝ𝕀ℙ𝕋𝕆ℝ𝔼𝕊 💜.

Gran oportunitat d’acostar a l’estudiantat de 4t ESO a la literatura des d’una perspectiva de gènere, promovent l’apreciació i el reconeixement de la valuosa aportació de les dones a la història de l’escriptura i  a la literatura anglesa mitjançant l’estudi de referents femenins destacats amb l’anàlisi de diferents obres literàries escrites per escriptores angleses.

RECORREM LA SÉQUIA MARE

💫☘️Ahir vam iniciar les activitats complementàries programades dins de l’Ámbit biosocial de 1r d’ESO amb la ruta etnobotànica ‘RECORREM LA SÉQUIA MARE’. ❣️

🚶‍♀️‍➡️🚶‍♂️‍➡️El nostre alumnat va tindre l’oportunitat de conèixer millor el nostre entorn des del punt de vista natural i històric, recorrent alguns punts emblemàtics del nostre poble, com el Calvari, els Tres Pontets, la Séquia Mare o el Llavador.😊

👌🏼Van estudiar els pobles i les muntanyes que ens envolten,així com com els cultius tradicionals de secà o les séquies i la importància de l’aigua. Esta experiència continuara amb la resta dels nostres grups de 1r. 🤗💚

𝔸ℂ𝕋𝕀𝕍𝕀𝕋𝔸𝕋 ℙℝÀℂ𝕋𝕀ℂ𝔸 𝟚𝕟 𝔹𝔸𝕋𝕏𝕀𝕃𝕃𝔼ℝ𝔸𝕋 𝔼𝕄ℙℝ𝔼𝕊𝔼𝕊

🔍 L’alumnat de 2n de Batxillerat de l’assignatura d’Empresa ha eixit als carrers de La Nucia per a realitzar una activitat pràctica. 🌍💼Aquesta eixida ha sigut una oportunitat perfecta per a aplicar la teoria que han aprés a l’aula a la vida real i pròxima. Una forma única d’entendre com funcionen les empreses en el seu propi entorn. 👏💡

🅹🅾🆁🅽🅰🅳🅰 🅳🅴 🆂🅴🅽🆂🅸🅱🅸🅻🅸🆃🆉🅰🅲🅸Ó 🅳🅴 🅻🅰 🅳🅸🆂🅲🅰🅿🅰🅲🅸🆃🅰🆃

El nostre alumnat del cicle de Tècnic Superior en Animació d’Activitats Físic- Esportives (2TSEAS) ha dut a terme una jornada molt especial amb l’alumnat de 1r de l’ESO.

Les activitats han estat centrades en la sensibilització sobre les diferents tipus de discapacitats, fomentant valors essencials com el RESPECTE, L’EMPATIA i la COL·LABORACIÓ cap a totes les persones.

Una experiència enriquidora per a tothom, on hem aprés LA IMPORTÀNCIA DE LA INCLUSIÓ I DE VALORAR LES CAPACITATS I DIFERÈNCIES DELS altres.

GRÀCIES 2n TESEAS!!!