L’ALUMNAT DE 2N CURS D’ASSISTÈNCIA A LA DIRECCIÓ HA ORGANITZAT LA I HACKATÓ EMPRÈN A L’IES JOAN COROMINES

El passat 2 de febrer de 2023, va tindre lloc en l’IES Joan Coromines, la primera HACKATÓ EMPRÈN.

És la primera trobada d’aquest tipus que s’organitza a l’IES Joan Coromines en què equips de diferents cicles formatius de la família d’informàtica i d’administratiu del centre, han treballat per grups en la resolució d’un repte relacionat amb l’economia de les nostres comarques.

La hackató ha estat organitzada per l’alumnat de segon curs del cicle d’Assistència a la Direcció i ha comptat amb la col·laboració de l’empresa Transpor Salinas, S.L de Benicarló.

Aquesta hackató és una de les activitats programades dins de l’aula d’emprenedoria que ha començat a implantar aquest curs escolar l’IES com a part de la innovació i el desenvolupament de l’emprenedoria al centre educatiu. Com a centre adscrit a la Xarxa Novigi i al Programa Emprèn, amb aquest esdeveniment, hem pretès dinamitzar en la Formació Professional, experiències de cultura emprenedora mitjançant la implantació d'iniciatives emprenedores i la creació d'empreses.

Durant tres hores, els sis grups diferents van tindre l’oportunitat de resoldre el repte de com impulsar el comerç local, objectiu que van complir exitosament, pel fet que es van proporcionar solucions molt creatives i innovadores que després van presentar a la resta de grups.

Va ser una jornada molt positiva i enriquidora per tots i totes les participants, ja que es va fomentar el treball col·laboratiu, la generació d’idees i la relació entre alumnat de diferents cicles formatius del centre.

Especialment, volem agrair a Transpor Salinas, S.L, la seua contribució i a l’alumnat organitzador de segon curs d’Assistència a la Direcció, per la seua col·laboració, implicació i l’esforç organitzatiu. La hackató ha complit de bon tros les expectatives i s’ha fet un GRAN TREBALL!

Finalment, donar les gràcies a tot l’alumnat assistent i a tot el professorat que va col·laborar.

I HACKATÓ EMPRÉN A L’IES JOAN COROMINES