Us convidem a veure el vídeo de presentació del nostre centre per a famílies i alumnat d’ESO. Us animem a veure’l esperant que prompte entreu a formar part de la família Coromines.
Visita virtual 360º
Tecnològicament som referent, amb 11 aules d’informàtica i una xarxa que dona accés a Internet als ordinadors portàtils de tot el nostre alumnat.
Fes clic damunt de les icones i podràs veure les instal·lacions en 360º.
Minecraft-mines
Reproducció del centre realitzat amb el Minecraft per l’alumne Àlex Rodríguez i recorregut en paral·lel per les instal·lacions reals. Amb la col·laboració del professor d’Informàtica Lorenzo Otero.
A vista de dron
Impressionant recorregut amb dron pels pavellons i aules del centre, radiodirigit pel professor d’Informàtica Isaac Soler Forés.
Projectes de centre
Totes les accions que responen a l’aposta incondicional del centre per la innovació educativa, aplicades a l’elecció de metodologies, incorporació de les TIC a l’àmbit educatiu, pla de convivència, organització i participació en concursos, activitats extraescolars, etc…
Som un centre innovador. Primer centre en treballar amb Projecte Digital. Primer i únic centre en aplicar tècniques d’estudi ABP en l’ESO.
BATXILLERAT
Les modalitats de Batxillerat al nostre centre són: de Ciències i Tecnologia i d’Humanitats i Ciències Socials
CICLES FP
Centre referent en estudis d’FP. Tenim cicles de tres famílies professionals: Informàtica i Comunicacions, Administració i Gestió i Activitats Físiques i Esportives.
12003390
Avís de privacitat
Este lloc web utilitza només cookies tècniques necessàries per al seu funcionament. No s’emmagatzemen dades amb finalitats publicitàries ni es comparteixen amb tercers. S’utilitza analítica interna sense cookies, i només es recull la IP amb finalitats de seguretat.